عملکرد برخی بانک‌ها و مدیران در جذب وام اشتغال غیرقابل دفاع است

ارومیه- ایرنا- استاندار آذربایجان‌غربی با انتقاد از عملکرد برخی بانک‌های عامل و مدیران حوزه‌های مرتبط درخصوص جذب تسهیلات اشتغال در استان گفت: این عملکرد غیرقابل دفاع بوده و در این خصوص کوتاهی شده است.

محمدمهدی شهریاری روز شنبه در جلسه کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه گذاری آذربایجان غربی افزود: قابل قبول نیست که برخی مدیران و بانک ها در انجام تعهد و جذب سهمیه خود کوتاهی و تعلل کنند.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته از محل تسهیلات اشتغال پایدار روستایی ۱۱ هزار شغل ایجاد شد، اضافه کرد: افزایش این آمار باید به طور جدی در دستور کار مدیران قرار گیرد.

استاندار آذربایجان غربی ادامه داد: اگر بانکی بخواهد به بهانه های واهی در مسیر پرداخت تسهیلات اشتغال زایی سنگ اندازی کند، با آن برخورد می کنیم.

شهریاری اظهار کرد: برخی دستگاه های اجرایی که سهمیه اشتغال زایی استانی آنها مشخص نشده، موظف هستند تا از طریق وزارتخانه های مربوطه پیگیر موضوع باشند.

وی گفت: توزیع عادلانه تسهیلات اشتغال پایدار روستایی، تسهیل روند پرداخت و پیگیری و نظارت بر کارکرد بانک ها سه اصل اساسی تا پایان سال برای افزایش تسهیلات بند الف تبصره ۱۸ و اشتغال پایدار روستایی و جهش تولید است.

 به گزارش ایرنا، تاکنون صدها میلیارد تومان تسهیلات اشتغال پایدار روستایی در آذربایجان غربی پرداخت شده ولی روند پرداخت آن طی ماه های اخیر کند شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha