۳۰ آذر ۱۳۹۹، ۱۳:۴۹
کد خبر: 84154938
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پرستاران کنگاوری تجلیل شدند

۳۰ آذر ۱۳۹۹، ۱۳:۴۹
کد خبر: 84154938
پرستاران کنگاوری تجلیل شدند

کرمانشاه- ایرنا- همزمان با میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار، به همت ناحیه مقاومت بسیج کنگاور و با حضور مسوولان از پرستاران بیمارستان شهید چمران کنگاور این شهرستان تجلیل شد.

به گزارش ایرنا، فرماندار کنگاور در این مراسم ضمن تبریک میلاد دخت مکرم فاطمه زهرا (س) حضرت زینب (س) و روز پرستار اظهار داشت: ایثارگری‌های حضرت زینب (س) بزرگترین نقطه عطف حیات پرخیر و برکت زندگی ایشان بوده و به برکت این روز و به پاس تلاش پرستاران و کادر درمان وضعیت ما نسبت به شرایط سخت کرونایی بهتر از قبل شده و توانستیم پیک سوم را با موفقیت پشت سر بگذاریم.
وی افزود: با تمام هجمه‌ها، محدودیت‌ها و تحریم‌هایی که در کشور ما وجود دارد، به مدد الهی و تلاش و ایثار کادر پزشکی و درمان، همراهی مردم و اعتماد مردم به مسوولان، در خصوص پیشگیری و مقابله با کرونا موفق عمل شده است.
وی با بیان اینکه، پرستاری رکن اصلی درمان است، اضافه کرد: موفقیت کادر مراقبت و درمان در گرو حرفه پرستاری بوده و انگیزه و عاملی اثرگذار در روند بهبودی بیمار است.
پرستاران در خط مقدم مبارزه با کرونا قرار دارند
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کنگاور هم در این آیین، با تقدیر از تلاش‌های خستگی ناپذیر پزشکان و پرستاران گفت: بی‌تردید نامگذاری ولادت حضرت زینب کبری سلام الله علیها به عنوان روز پرستار نشان از ارزش و جایگاه والای حرفه پرستاری دارد و پرستاران به عنوان یکی از اصلی‌ترین حلقه‌های نظام سلامت نقش بسزایی در حفظ و ارتقای سلامت جامعه دارند.
سرهنگ پاسدار علی اصغر اله دانه افزود: اگر حاج قاسم سلیمانی توانست با اقتدار سنگر امنیتی در منطقه ایجاد کند، شما هم امروز در خط مقدم عرصه مبارزه جنگ با ویروس منحوس کرونا برای حفاظت و صیانت از مردم جامعه قرار دارید.
او در ادامه از اقدام انقلابی امام جمعه کنگاور در اعتراض به یک روحانی نما (امجد) که به نبال خدشه دار کردن عظمت مقام معظم رهبری بود تقدیر کرد و گفت: در جریان توهین به سردار سلیمانی هم توسط یکی از کارکنان دانشگاه رازی از اقدام دادستان کرمانشاه تقدیر و از وزارت علوم می خواهیم قاطعانه با وی برخورد کند.
او در خاتمه با بیان اینکه سپاه از تمام ظرفیت‌های خود برای کمک به کادر درمان استفاده خواهد کرد، گفت: امروز حفظ سلامت مردم و مقابله با ویروس کرونا در قالب طرح قرارگاه حاج قاسم سلیمانی اولویت سپاه و بسیج است.
در ادامه مراسم از پرستاران بخش های مختلف بیمارستان شهید چمران کنگاور تقدیر شد.
کنگاور در ۹۰ کیلومتری شرق کرمانشاه قرار دارد.