بررسی افزایش اعتبارات گرمایشی برای ۱۰۰ هزار کلاس در کمیسیون آموزش

تهران- ایرنا - سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از بررسی پیشنهاد افزایش ۳۰ درصدی اعتبارات گرمایشی و سرمایشی برای ۱۰۰ هزار کلاس درس مدارس از طریق سازمان نوسازی در استان‌ها محروم خبر داد.

«احمدحسین فلاحی»  در تشریح جلسه امروز دوشنبه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارکرد: در جلسه امروز بحث سند ۲۰۳۰ باردیگر در کمیسیون مطرح شد و با وجود اینکه بند مربوط به اجرای این سند که در یکی از پیوست‌های بودجه آمده بود، حذف شد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی افزود: بر همین مبنا مقرر شد کمیته آموزش و پرورش کمیسیون آموزش و تحقیقات، راهکارهای پیشنهادی برای حذف کامل سند ۲۰۳۰ از بودجه را مورد بررسی نهایی قرار دهد و این راهکارها را برای تصویب به کمیسیون مربوطه ارائه کند.

فلاحی با اشاره به پیشنهادی درباره لایحه بودجه ۱۴۰۰ خاطرنشان کرد: در جلسه امروز کمیسیون همچنین پیشنهادی مبنی بر افزایش اعتبارات گرمایشی و سرمایشی برای ۱۰۰ هزار کلاس درس مدارس از طریق سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور با رعایت شاخص‌های محرومیت استانی خصوصا در مناطق مرزی از ۲۰ تا ۵۰ درصد از محل بند ب ماده ۶۵ قانون الحاق برخی مواد به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت مطرح شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha