مقابله با فتنه اقتصادی دشمن مستلزم هوشیاری مردم و مسوولان است

همدان- ایرنا- نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دشمنان نظام همواره به دنبال ایجاد فتنه هستند، گفت: افزایش قیمت ناشی از احتکار اجناس، فتنه جدید دشمن در عرصه اقتصادی است که مقابله با این ترفند نیازمند هوشیاری و بصیرت مردم و مسوولان است.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام «احمدحسین فلاحی» روز سه شنبه در آیین گرامیداشت حماسه ۹ دی و نخستین سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی که به صورت مجازی و با حضور اساتید دانشگاه های استان همدان برگزار شد، اظهار داشت: تقارن ایام فاطمیه، حماسه ۹ دی و اولین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی، نشان از آن دارد که رمز ماندگاری این وقایع پیوند با اهل بیت و بصیرت الهی است.

وی با بیان اینکه دشمن هر ۱۰ سال به دنبال ایجاد یک توطئه و فتنه جدید در کشور است، افزود: بدخواهان کشور بارها برای ایجاد فتنه فرهنگی و سیاسی در کشور تلاش کرده‌اند و اکنون نیز با ایجاد فتنه اقتصادی و احتکار اجناس و افزایش قیمت کالاها به دنبال تحمیل فشار مضاعف بر مردم و جدا کردن آنها از نظام هستند.

حجت الاسلام فلاحی تصریح کرد: به طور معمول دشمنان جمهوری اسلامی به سرکردگی امریکا برای ایجاد فتنه با هدف تسلط و سلطه دوباره بر کشور از عوامل داخلی استفاده می کنند که باید بدانند طبق فرموده رهبر معظم انقلاب، بازگشت و سلطه دوباره آمریکا یک خواب تعبیر نشدنی است.

نماینده همدان و فامنین در خانه ملت افزود: رسالت حضرت زهرا(س) دفاع از ولایت و بصیرت افزایی مردم بود تا حق را از باطل تشخیص دهند که برهمین اساس تلاش هدفمند و موثر برای افزایش آگاهی و بصیرت مردم به ویژه نسل جوان و نوجوان کشور امری مهم و ضروری است.

او با تاکید براینکه جمهوری اسلامی یک نظام قدرتمند و ثروتمند در جهان و منطقه است، اظهار داشت: باید در جهت کاهش میزان وابستگی به درآمدهای نفتی گام برداریم و برهمین اساس نمایندگان مجلس به دنبال اصلاح ساختار بودجه کشور هستند که یکی از کارهای مهم برای تحقق این اصل، اصلاح بخش های مالیاتی لایحه بودجه است. 

به گفته وی، در بودجه و مباحث مالیاتی باید تغییراتی انجام شود و به جای اخذ مالیات از مردم به ویژه اقشار کم درآمد، نسبت به حذف برخی از معافیت های مالیاتی با هدف تامین منابع و درآمدهای پایدار اقدام کنیم. 

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha