طرح‌های اثربخشی در تامین زیرساخت‌های آب و برق استان همدان به ثمر نشست

همدان- ایرنا- معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری همدان گفت: طرح‌های اثربخشی در تامین زیرساخت‌های حوزه آب و برق این استان در هفته‌های پویش «الف_ب_ایران» به ثمر نشسته است.

فرهاد فرزانه روز سه‌شنبه در حاشیه آیین قدردانی از مدیران حوزه آب و برق در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: صنعت آب و برق به عنوان پشتوانه رونق اشتغال و اقتصاد استان همدان بسیار پر اهمیت است.

وی با اشاره به اینکه همدان در ۲ هفته از این پویش، میزبان بهره برداری از طرح های مهم حوزه آب و برق کشور بود، تاکید کرد: در سفر چند ماه پیش وزیر نیرو به همدان، عنوان شد، همدان از استان‌های فعال کشور در حوزه وزارت نیرو است.

فرزانه ادامه داد: در نشست امروز از همه مدیران حوزه آب و برق استان و افرادی که وعده‌های وزیر نیرو در اجرای زیرساخت‌های صنعت آب و برق را عملی کردند، قدردانی شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری همدان همچنین از رونمایی کتاب «دلگرمی‌ها و همراهی‌ها» با موضوع پویش «هر هفته، الف_ب_ایران» خبر داد.

فرزانه بیان کرد: این کتاب با مشارکت ۱۳ استان کشور از جمله همدان، تالیف شده و متن استاندار همدان و نمایندگان مردم همدان و فامنین و تویسرکان در مجلس شورای اسلامی در رابطه با پویش «هر هفته، الف_ب_ایران» چاپ شده است.

در این آیین که با حضور حجت‌الاسلام حبیب‌الله شعبانی‌موثقی برگزار شد، از منصور ستوده مدیرعامل آب‌منطقه‌ای استان، سیدهادی حسینی‌بیدار مدیرعامل شرکت آب‌ و فاضلاب شهری و روستایی استان و شیرزاد جمشیدی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق همدان، با اهدا لوح تقدیر و یک نسخه از کتاب «دلگرمی‌ها و همراهی‌ها»، قدردانی شد.

همچنین در این آیین که به روش برقراری ارتباط زنده تصویری با وزیر نیرو و استانداران سراسر کشور برگزار شد، وزیر نیرو با اهدا لوح تقدیر از همه تلاشگران حوزه وزارت نیرو و فعالان پویش «الف_ب_ایران»، به نمایندگی از دولت تشکر و قدردانی کرد. 

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha