۳ دی ۱۳۹۹، ۱۱:۳۹
کد خبر: 84158593
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

۳۰ درصد آرد یارانه‌ای خراسان رضوی در مشهد توزیع می‌شود

مشهد-ایرنا- معاون توسعه و برنامه ریزی فرماندار مشهد گفت: ۳۰ درصد از آرد یارانه‌ای و ۶۰ درصد از آرد نیمه یارانه‌ای خراسان رضوی میان نانوایی‌های این شهرستان توزیع می‌شود.

شکوه میرشاهی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در مجموع ماهانه حدود ۲۵ هزار تن آرد در مشهد توزیع می‌شود که ۱۵ هزار تن آن یارانه ای و بقیه نیمه یارانه ای است.

وی شمار نانوایی‌های شهرستان مشهد را ۲ هزار و ۴۰۵ واحد عنوان کرد و گفت: از این تعداد هزار و ۲۷۰ واحد نانوایی آرد رایانه ای به قیمت ۶ هزار و ۶۵۰ ریال و بقیه آرد نیمه یارانه ای دریافت می کنند که آرد نیمه یارانه ای با احتساب هر کیلوگرم گندم به قیمت ۹ هزار ریال قیمت گذاری شده و به نانوایی ها تحویل داده می شود.

معاون توسعه برنامه‌ریزی فرماندار مشهد گفت: طرح برکت به منظور بازرسی و نظارت بر زنجیره عرضه گندم، آرد و نان در شهرستان مشهد از ۲۵ آذرماه آغاز شده است و بر این اساس تاکنون ۶۰۰ واحد خبازی در مشهد پایش شده است.

میرشاهی افزود: در قالب این طرح ۱۰ تیم بازرسی متشکل از کارکنان اداره صنعت، معدن، تجارت، اتاق اصناف و حافظان نظام سلامت روزانه ۱۰۰ نانوایی را بازرسی و ارزیابی می کنند و هفته آینده نخستین گزارش از نتایج این طرح اعلام خواهد شد.

شهرستان مشهد با ۳.۵ میلیون نفر جمعیت بیش از نیمی از جمعیت استان ۶.۴ میلیون نفری خراسان رضوی را در خود جای داده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha