۸ دی ۱۳۹۹، ۱۳:۳۴
کد خبرنگار: 2198
کد خبر: 84162878
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تیرانداز زنجانی برای رقابت در بازی‌های پارالمپیک توکیو آماده می‌شود

زنجان - ایرنا - رییس هیات ورزش جانبازان و معلولان استان زنجان گفت: رقیه شجاعی از ورزشکاران ملی پوش و قهرمان فعال در رشته تیراندازی با تفنگ این استان خود را برای حضور توانمندتر در بازی‌های پارالمپیک توکیو آماده می‌کند.

مهدی مرادی، روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: این ورزشکار شاخص و توانمند زنجانی که از قهرمانان ملی پوش و صاحب نام در رشته ورزشی تیراندازی جانبازان و معلولان است پارسال نیز در اردوهای تیم ملی حاضر بود.  

وی اظهار داشت: شجاعی، امسال نیز در مرحله نخست اردوی آمادگی تیم ملی تیراندازی با تفنگ بانوان حضور داشت و طی چند روز آینده نیز با شروع مرحله دوم این اردو به منظور ادامه تمرینات به جمع دیگر ملی پوشان خواهد پیوست.     

مرادی، افزود: این ورزشکار زن زنجانی در رقابت های تیراندازی قهرمانی جانبازان و معلولان جهان که از ۱۶ تا ۲۸ مهر ماه پارسال (۹۸) در سیدنی استرالیا برگزار گردید موفق به کسب سهمیه بازی های پاراالمپیک ۲۰۲۰ توکیو شد.

وی یادآور شد: شجاعی در مسابقات جام جهانی پاراتیراندازی ۲۰۱۹ العین امارات نیز که از ۲۷ بهمن ماه تا ۴ اسفند ماه برگزار شد توانست در ماده  R۲  تفنگ بادی ۱۰ متر ایستاده در کلاس SH۱ در مرحله فینال رقابت ها با ثبت رکورد ۲۲۵٫۶ در جایگاه سوم قرار گرفته و صاحب نشان برنز شود.

رییس هیات ورزش های جانبازان و معلولان استان زنجان، گفت: این ورزشکار شایسته زنجانی از توانمندی بالایی در رشته تیراندازی با تفنگ برخوردار است و تاکنون نیز در مسابقات کشوری و برون مرزی، موفقیت‌های زیادی را به دست آورده است که قابل تحسین و تقدیر است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha