۹ دی ۱۳۹۹، ۱۵:۰۷
کد خبرنگار: 3090
کد خبر: 84165829
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

مقبولیت نظام جمهوری اسلامی در حماسه ۹ دی تثبیت شد

همدان _ ایرنا _ رییس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان همدان گفت: مردم فهیم و بابصیرت ایران اسلامی با خلق حماسه ماندگار ۹ دی علاوه بر اثبات مقبولیت بالای نظام جمهوری اسلامی، هوشمندی و بیداری خود در مسیر مقابله با استکبار جهانی و عوامل مزدور و خودفروخته را نشان دادند.

حجت‌الاسلام «علی مراد کیانی» روز سه شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به مبارزه جبهه حق و باطل از بدو خلقت جامعه بشری تاکنون، افزود: با پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، جبهه حق با محوریت اسلام و رهبری امام خمینی(ره) برای ایستادگی و مقابله با جبهه باطل با محوریت صهیونیسم، استکبار و ایادی وابسته، شکل گرفت.

حجت الاسلام کیانی گفت: جبهه باطل در چهار دهه گذشته همواره درصدد توطئه علیه نظام جمهوری اسلامی بوده و حوادث تلخ و ناگواری را برای ملت ایران و ملت‌های آزاده همسو با انقلاب رقم زده است که از آن جمله می توان به جنگ تحمیلی، تحریم و جنگ و بحران در افغانستان، عراق، سوریه، یمن، بحرین، نیجریه، فلسطین و لبنان اشاره کرد.

وی تصریح کرد: درهمین ارتباط می‌توان به «تحرکات تجزیه طلبانه گروهک‌های ضد انقلاب در مناطق مرزی کشور، هشت سال جنگ تحمیلی نظام سلطه علیه ملت ایران و همچنین تحریم‌های ظالمانه کشورهای غربی به سرکردگی آمریکا، حوادث کوی دانشگاه و فتنه سال ۸۸ و مشکلات اقتصادی ناشی از تحریم‌های گسترده نظام سلطه» به عنوان نقشه و توطئه های شوم دشمنان طی ۴۰ سال گذشته علیه جمهوری اسلامی و ملت فهیم ایران اشاره کرد.

رییس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان همدان با اشاره به اینکه عوامل خودفروخته جریان فتنه به دنبال تحمیل هزینه های سنگین بر ملت ایران بودند، گفت: دشمنان خارجی همواره تلاش می کنند با ایجاد نفاق و نفوذ در جریان های سیاسی، شیرینی پیروزی و موفقیت های ملت ایران را به تلخی کشانده و با فتنه انگیزی کشور را دچار آشوب کنند.  

حماسه ۹ دی خط پایان فتنه ۸۸
حجت الاسلام کیانی در ادامه با گرامیداشت سالروز حماسه ماندگار ۹ دی مردم بابصیرت ایران اسلامی، گفت: اصحاب فتنه در سال ۸۸ با ایجاد بلوا و آشوب‌های خیابانی به دنبال ضربه زدن به پیکره اسلام و نظام جمهوری اسلامی بودند که با حرمت شکنی در عاشورای حسینی، ماهیت پلید خود را به نمایش گذاشتند.

وی تاکید کرد: مردم ولایتمدار و بابصیرت ایران اسلامی با خلق حماسه ماندگار و عظیم ۹ دی سال ۸۸ در حقیقت بر جریان فتنه خط بطلان کشیده و نقشه ها و توطئه های شوم آنان را خنثی کردند. 

حجت الاسلام کیانی افزود: قیام خروشان و حماسی ملت ولایتمدار ایران در ۹ دی ۸۸، پاسخی دندان شکن به فتنه‌گران داخلی و حامیان خارجی آنها بود و همچون آبی بر شعله‌ آتش فتنه ‌انگیزان بود که لهیب آن می‌توانست آرمان‌های والای انقلاب و نظام اسلامی را از بین ببرد.

وی با تاکید بر اینکه حماسه ۹ دی، قیام انقلابی ملت غیور و ولایتمدار ایران در سراسر کشور بود که تمامی نقشه‌ها و توطئه های چند سال استکبار جهانی به رهبری آمریکا را خنثی کرد، اظهار داشت: حماسه ۹ دی و حضور عاشورایی و باشکوه مردم، نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی محسوب می شود.

به گفته وی، حماسه ۹ دی نماد عزّت، استقلال و بصیرت مردم ایران است که همواره پای اصول و آرمان‌های انقلاب ایستاده اند و در حقیقت این حرکت حماسی، تثبیت مقبولیت نظام جمهوری اسلامی و نماود عینی بیداری و هوشیاری ملت ایران در راستای مقابله با ترفندها و توطئه های  استکبار جهانی است.

رییس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان همدان گفت: تقارن ایام بزرگداشت دهه بصیرت با شهادت دخت نبی مکرم اسلام به عنوان نخستین مبارز علیه فتنه گران و سالگرد شهادت سردار سلیمانی به عنوان نماد عینی و بارز مرد کارزار مبارزه با فتنه بیگانگان در منطقه، پیام روشنی برای ملت ایران در راستای بصیرت افزایی برای حضور باشکوه در انتخابات و تداوم مبارزه با استکبار دارد.

حماسه باشگوه و ماندگار مردم فهیم و ولایتمدار ایران اسلامی در ۹ دی‌ماه ۱۳۸۸ در لبیک به ‌فرمان مقام معظم رهبری برای تجدید بیعت با آرمان‌های انقلاب و پاسخ به هتک حرمت عوامل خودفروخته استکبار و گروه‌های ضد انقلاب در وقایع پس از انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری، خلق شد.

روز ۹ دی در تقویم ایران با عنوان «روز بصیرت و میثاق امت با ولایت» نامگذاری شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha