سامانه توزیع الکترونیکی کالاهای تنظیم بازار در خراسان رضوی طراحی شد

مشهد- ایرنا- معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان‌رضوی گفت: توزیع الکترونیک کالاهای تنظیم بازار در استان در دستور کار است و در این خصوص سامانه‌ای طراحی شده است و به زودی این مهم عملیاتی می‌شود.

علی رسولیان روز چهارشنبه در مراسم افتتاح سه پروژه شهری در مشهد افزود: این اقدام با کمک فروشگاه‌های زنجیره‌ای، شهرداری و اصناف امین عملیاتی خواهد شد و در این خصوص٤٠٠ واحد در استان انتخاب شده است تا با خرید اینترنتی، کنترل بهتری بر روند توزیع صورت بگیرد.

وی اضافه کرد: به دنبال تامین کالا در حوزه تنظیم بازار با استفاده از ظرفیت‌های تولیدی، وارداتی، فروشگاههای زنجیره‌ای و نهادهای حاکمیتی استان خراسان رضوی هستیم و به صورت مستمر جلسات تنظیم بازار برای بررسی نرخ کالاهای اساسی و کنترل ذخایر کالاهای اساسی در استان برگزار می‌شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان‌رضوی گفت: وضعیت قیمت‌ اقلام اساسی نسبت به سایر استان‌های کشور نیز رصد و تلاش می‌شود قیمتها بیشتر از میانگین کشوری نباشد.

رسولیان افزود: با تامین صد درصدی نهاده دامی مورد نیاز استان، در بازار مرغ و پروتئین ثبات ایجاد شده‌ است و شهرداری مشهد نیز در تنظیم بازار و توزیع مناسب کالاها در استان و مناطق محروم مشارکت خوبی داشته و دارد.

وی اضافه کرد: شورای شهر و شهرداری مشهد در بخش‌های مختلفی نظیر تامین زیرساخت‌های صنعتی و اقتصادی استان و ساماندهی کارگران در اوج شیوع کرونا، اقدامات موثری داشته اند و شهرداری مشهد به عنوان نخستین معین اقتصادی استان، مسوولیت توانمندسازی شهر مشهد را عهده‌دار است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان ‌رضوی گفت: در حال حاضر در حوزه سرمایه‌گذاری ۲۷۰ هزار میلیارد تومان طرح اقتصادی در استان در حال اجراست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha