توزیع ۳ هزار بسته معیشتی در چهارمحال و بختیاری آغاز شد

شهرکرد -ایرنا- فرمانده سپاه قمر بنی هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری گفت: همزمان با دهه بصیرت و در آستانه سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی توزیع سه هزار بسته معیشتی در پنجمین مرحله رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه در استان آغاز شد.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا به نقل از سپاه استان، سردار علی محمد اکبری افزود: در این مرحله از رزمایش مواسات ۱۱ سری جهیزیه نیز تهیه و به همراه بسته‌های معیشتی به مناطق مختلف استان ارسال شد.

وی با اشاره به اینکه این بسته‌های معیشتی به منظور کمک به خانواده‌های نیازمند و آسیب‌دیده از کرونا تهیه شده است، افزود: از ابتدای شروع رزمایش مواسات و کمک مومنانه بیش از ۸۰۰ میلیارد ریال کمک نقدی و غیر نقدی با حمایت نهادهای حمایتی از جمله هلال احمر، کمیته امداد امام(ره)، بهزیستی، ستاد اجرایی فرمان امام(ره) و قرارگاه عملیاتی امام رضا(ع) و سپاه و بسیج جمع‌آوری و به دست آسیب‌دیدگان ناشی از کرونا رسید.

اکبری گفت: در راستای مقابله با ویروس کرونا اجرای طرح سردار شهید قاسم سلیمانی همزمان با سطح کشور در استان نیز آغاز شد و تاکنون ۷۰ تا ۸۰ درصد پیشرفت داشته است.

به گفته وی، اجرای طرح کمک مومنانه و مواسات تا پایان ویروس کرونا و رفع مشکلات نیازمندان و آسیب‌دیدگان با یاری خیران اجرایی خواهد شد.

به گزارش ایرنا، ویروس کرونا که منجر به بیماری نوپدید کووید ۱۹ شده است، بسیاری از کشورهای جهان را درگیر کرده است و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته تا وضعیت فوق‌العاده اعلام کند.
استفاده همگانی از ماسک، رعایت فاصله ۲ متری از یکدیگر، شست‌وشوی دست‌ها با آب و صابون، رعایت بهداشت فردی، خودداری از دست دادن‌های مکرر و منع سفر و حضور در اجتماعات از جمله نکاتی است که پزشکان متخصص برای پیشگیری از شیوع این ویروس توصیه می‌کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha