۱۴ دی ۱۳۹۹، ۷:۳۹
کد خبرنگار: 895
کد خبر: 84169944
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار گناباد: شهید سلیمانی نماد استکبار ستیزی و دفاع از مظلوم بود

گناباد- ایرنا- فرماندار گناباد گفت: شهید سلیمانی، با تجربه ارزنده در دفاع مقدس و پس از آن به عنوان فرمانده نیروی قدس سپاه مؤثرترین فرد مبارز با عناصر تروریست در منطقه و جهان و نماد بارز عزت، غیرت، اخلاص، استکبار ستیزی، دفاع از مظلوم و وطن دوستی بود.

حامد قربانی روز یکشنبه طی گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: شهادت شهید سلیمانی یک حادثه‌ معمولی نیست که از یاد برود بلکه یک حادثه تاریخی است و در تاریخ ثبت شد.

وی ادامه داد: با گذشت یکسال از ترور ناجوانمردانه سپهبد شهید سلیمانی به دستور مستقیم ترامپ، همچنان آزادیخواهان جهان و ملت شهید پرور ایران اسلامی، یاد و خاطره مجاهدت های این شهید را در راه حفظ و صیانت از اسلام راستین از یاد نمی برند.

فرماندار گناباد گفت: گرچه فقدان شهید سلیمانی برای ملت ایران و محور مقاومت و آزادیخواهان جهان، غمی سنگین است اما برای حفظ استمرار نهضت حسینی و استقرار و حاکمیت حکومت عدل الهی، شهادت و شهادت طلبی، افتخاری بزرگ و جاویدان برای همه رهپویان نهضت حسینی و ملت خداجوی ایران اسلامی است.

وی افزود: دشمنان با حمایت از گروههای تکفیری نظیر داعش و جنایتهای مختلف به دنبال نشان دادن تفکرات افراطی بودند تا جلو گسترش تفکرات اسلام ناب محمدی (ص) را بگیرند ولی با ایستادگی و عزم جدی نیروی قدس سپاه و شهید سلیمانی، داعش در سوریه و عراق شکست خورد.

قربانی ادامه داد: انقلاب اسلامی با پرورش فرزندان جان برکف و شهادت طلب، امروز هزاران سردار فداکار و مجاهد فی سبیل الله را تحویل جامعه بشری داده است.

سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس و ابومهدی المهندس معاون سازمان الحشد الشعبی عراق به همراه هشت نفر دیگر بامداد جمعه ۱۳ دی ۹۸ در مسیر فرودگاه بغداد در اقدام تروریستی کاخ سفید و به دستور "دونالد ترامپ" رییس جمهوری آمریکا با شلیک از پهپادهای ارتش این کشور به شهادت رسیدند.

در پی این اقدام تروریستی، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بامداد چهارشنبه ۱۸ دی ‌ماه پایگاه آمریکایی "عین‌الاسد" در استان "الانبار" عراق را با چندین موشک هدف قرار داد.

شهرستان ۹۰ هزار نفری گناباد در ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha