۱۴ دی ۱۳۹۹، ۸:۳۳
کد خبرنگار: 3122
کد خبر: 84170630
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

شهید سلیمانی نماد معنویت و اخلاص بود

۱۴ دی ۱۳۹۹، ۸:۳۳
کد خبر: 84170630
شهید سلیمانی نماد معنویت و اخلاص بود

گناباد- ایرنا- رییس اداره تبلیغات اسلامی گناباد گفت: شهید سلیمانی نماد واقعی اخلاص و معنویت بود و در خدمت به مردم کوتاهی نمی‌کرد.

حجت الاسلام محمدرضا رحمانی روز یکشنبه طی گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: شهید سلیمانی با شهامت و شجاعت و ایجاد روحیه امید و تشکیل گروههای جهادی توانست با بیدار ساختن مردم منطقه در برابر صهیونیستها و گروهای تکفیری و داعش و عقب نشینی و خنثی سازی ترفندهای آنها نقش آفرین باشد.

وی ادامه داد: به خاطر بیدارگری و رشادت های سردار سلیمانی ملت ما تسلیم دشمنان در منطقه نشدند و در برابر ترفندهای آنها ایستادگی کردند.

رییس تبلیغات اسلامی گناباد گفت: شهید سلیمانی در تامین امنیت پایدار کشور و منطقه سهم بسزایی داشت.

وی افزود: رشادت ها ودلاورمردیهای شهید سلیمانی نه تنها امنیت برای کشور ایران بلکه امنیت برای سایر کشورهایی که تفکر شهید سلیمانی در آن به وجود آمده بود را به ارمغان آورد به طوری که دشمن جرات حمله به آنها را نداشته و مردم این مناطق در امنیت به سر می برند.

حجت الاسلام رحمانی ادامه داد: شهید سلیمانی دارای احساس مسوولیت بسیار و مرد عمل بود و مسوولیت پذیری وی فقط به ایران محدود نمی شد.

وی گفت: سردار شهید سلیمانی هنگامی که صدای مسلمانان فلسطین و لبنان را شنید به یاری آنان شتافت و وقتی خطر داعش به وجود آمد مردم سوریه و عراق را تنها نگذاشت.

رییس تبلیغات اسلامی گناباد مهمترین برنامه های سالروز شهادت شهید سلیمانی در مناطق شهری و روستایی گناباد را برگزاری آیین گرامیداشت این شهید، تبیین خصوصیات و توزیع پوستر و تمثال وی در نقاط شهری و روستایی برشمرد.

وی توزیع بسته های کمک معیشتی توسط روحانیان و برگزاری مراسم محفل انس با قرآن برای دانش آموزان از طریق شبکه شاد، برگزاری گفتمان دینی را نیز از سایر این اقدامات ذکر کرد.

شهرستان ۹۰ هزار نفری گناباد در ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha