علامه مصباح‌یزدی بنیانگذار طرح‌های بصیرت‌افزایی در کشور بود

قزوین - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر قزوین گفت: مرحوم علامه مصباح‌یزدی در بصیرت‌افزایی ملت نقش به سزایی داشت و بنیانگذار حرکت‌های عظیمی در کشور همانند طرح ولایت بودند.

به گزارش ایرنا، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی روز شنبه در نشست ائمه جمعه استان قزوین که در دفتر امام جمعه تاکستان برگزار شد، با تسلیت مجدد عروج ملکوتی علامه مصباح‌یزدی، اظهار داشت: آموزش‌هایی که مرحوم علامه مصباح‌یزدی در میان اقشار جامعه داشت، بسیار اثرگذار بود و وقتی به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی مشرف می‌شدند آن‌چنان ادب امامت، ولایت و رهبری را داشتند که تماشایی و درس‌آموز بود تا بدانیم در پیشگاه رهبری باید چگونه باشیم.

امام جمعه قزوین خاطرنشان کرد: مرحوم علامه مصباح‌یزدی واقعاً برای رهبر معظم انقلاب و امام مسلمین، عمار بود و جای خالی علامه شهید مطهری را پر کرد و از سلسله آیت‌الله بهجت، علامه طباطبایی و از شاگردان امام راحل بود.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین افزود: نقش اثرگذار علامه مصباح‌یزدی در دانشگاه‌ها بسیار عظیم و هدایت‌گر بود و اساتید بسیاری از دانشگاه‌ها از شاگردان ایشان محسوب می‌شدند و آنقدر نقش معلمی در زندگی ایشان پررنگ بود که مردم جامعه نیز از ایشان اثرپذیری داشتند.

آیت‌الله عابدینی یاد و خاطره مرحوم حجت‌الاسلام‌والمسلمین هاشمی امام جمعه فقید آوج را نیز گرامی داشت و خاطرنشان کرد: مرحوم هاشمی نقش مهمی در خدمت‌رسانی به مردم منطقه داشت و آثار معنویت و اثرگذاریِ اقدامات ایشان پس از رحلت ایشان نیز به قدرت و قوت خود باقی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha