۱۴ دی ۱۳۹۹، ۱۰:۱۷
کد خبرنگار: 1829
کد خبر: 84171494
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

خانواده شهدا پایه‌های معنوی و مستحکم انقلاب هستند

کرمان - ایرنا - رئیس‌کل دادگستری استان کرمان گفت: خانواده‌های شهدا پایه‌های مستحکم نظام مقدس جمهوری اسلامی به شمار می‌روند و با صبر، ایثار و مقاومت آنهاست که ایران اسلامی در اوج قدرت و عزت به الگویی برای تمام آزادی‌خواهان جهان تبدیل شده است.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا، یدالله موحد در دیدار با خانواده شهیدان حاج حسین بادپا و محمد جمالی از شهدای شاخص مدافع حرم استان کرمان به مناسبت هفته مقاومت، صبر و ایثار خانواده‌های شهدا را مثال زدنی توصیف کرد و افزود: براساس آموزه های دین مبین اسلام جامعه‌ای که در آن روحیه شهادت و ایثار نهادینه شده همواره در مسیر رشد و تعالی حرکت کرده و از گزند دشمنان دور خواهد بود.

وی امنیت موجود ایران اسلامی را مرهون مجاهدت های شهدا از جمله سردار جبهه مقاومت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی دانست و تصریح کرد: خانواده های شهدا پایه‌های مستحکم نظام مقدس جمهوری اسلامی به شمار می‌روند و با صبر ایثار و مقاومت آنهاست که ایران اسلامی در اوج قدرت و عزت به الگویی برای تمامی آزادی‌خواهان جهان تبدیل شده است.

نماینده عالی قوه قضاییه در استان کرمان تصریح کرد: شهدا، تربیت یافتگان مکتب سرخ سیدالشهدا (ع) و رهپویان مسیر ولایت و امامت هستند که بر اساس وعده های راستین خداوندی در نزد پروردگار خود ماجور و جاودانه خواهند بود.

رئیس کل دادگستری استان کرمان با همراهی معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری، دادستان کرمان، رییس کل محاکم عمومی و انقلاب، مدیرکل بازرسی، رییس بسیج حقوقدانان استان و تعدادی از مسئولان قضایی این استان با خانواده شهدای مدافع حرم در کرمان دیدار  و با اهدای لوح یادبود، مجاهدت های شهدای مدافع حرم را گرامی داشت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha