۱۵ دی ۱۳۹۹، ۱۹:۳۱
کد خبرنگار: 2221
کد خبر: 84173822
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

معاون وزیر ورزش: تلاش می‌کنیم آکادمی‌ کشتی اندیمشک‌ تکمیل شود

اهواز - ایرنا - معاون امور حقوقی ،مجلس و هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان گفت: آکادمی کشتی اندیمشک از طرح‌های ارزشمند است و تلاش می‌شود این پروژه تا پایان فعالیت دولت دوازدهم تکمیل شود.

به گزارش ایرنا جمشید تقی زاده روز دوشنبه در حاشیه بازدید از پروژه‌های ورزش شهرستان اندیمشک افزود: اندیمشک با تکمیل و افتتاح این پروژه به عنوان یکی از پایتخت‌های کشتی کشور مطرح می‌شود.
وی گفت: این طرح از طرح‌های مدرن بین‌المللی خواهد بود که با توجه به ظرفیت اندیمشک در بخش کشتی ، می‌تواند در توسعه و تقویت این ورزش و برگزاری مسابقات بسیار موثر باشد.
وی گفت: وزارت ورزش با نگاه ویژه برای تکمیل طرح‌های ورزشی تلاش می‌کند.
تقی زاده بیان کرد:مقدمات سفر وزیر ورزش و جوانان را به خوزستان و از جمله اندیمشک برای افتتاح پروژه‌های ورزشی فراهم می‌کنیم.

افشین حیدری مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان هم از وزارت ورزش برای تکمیل پروژه‌های ورزشی خوزستان قدردانی و ابراز امیدواری کرد سفر معاون وزیر ورزش سبب دستاوردهای بیشتر برای خوزستان شود.

فرماندار شهرستان اندیمشک هم گفت: این شهرستان ظرفیت قابل توجهی در بخش ورزش دارد و بهبود زیرساخت‌های این‌حوزه به مدال آوری بیشتر استعدادهای ورزشی اندیمشک کمک می‌کند.
پیمان جهانگیری افزود: آکادمی کشتی اندیمشک از طرح های شاخص استان و کشور است که با حمایت مجموعه وزارت ورزش و تسریع در تکمیل آن، برای استان و کشور نتایج مثبتی به همراه دارد.
وی ادامه داد: ما تجربه برگزاری مسابقات کشتی بین‌المللی داریم و بهره‌برداری از این پروژه به تکرار برگزاری مسابقات جهانی در اندیمشک کمک می‌کند. 
معاون وزیر ورزش در سفر به اندیمشک از اکادمی در دست ساخت کشتی اندیمشک، سالن شهید سروندی و زمین چمن فوتبال شهید قربانی دیدن کرد. 
بنابر این گزارش آکادمی کشتی اندیمشک در زمینی به مساحت پنج هزار متر مربع و با اعتبار کلی حدود ۵۰۰ میلیارد ریال در دست اجرا است.
گام نخست و دوم این‌پروژه اجرا شده و مناقصه فاز سوم آن هم انجام شده است.
سالن شهید سروندی اندیمشک هم ار طرح های مهم اندیمشک است که در سال های گذشته بهره برداری شد.
زمین چمن شهید قربانی اندیمشک هم با اعتبار کلی ۱۰۰ میلیارد ریال در دست اجرا است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha