۱۶ دی ۱۳۹۹، ۱۳:۳۰
کد خبرنگار: 1287
کد خبر: 84174437
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کشفیات سرقت در چهارمحال و بختیاری ۱۹ درصد افزایش یافت

شهرکرد- ایرنا- رییس پلیس آگاهی نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری گفت: از ابتدای سال تا پایان آذرماه میزان کشفیات سرقت در استان ۱۹درصد افزایش داشته است.

سرهنگ یزدان حق‌پرست روز سه‌شنبه در جمع خبرنگاران استان با اشاره به تلاش ماموران نیروی انتظامی استان در سالجای افزود: اکنون روند افزایشی سرقت‌ها متوقف شده است و تعداد سرقت‌ها کاهش داشته است و ۱۴باند سرقت متلاشی شد که این تعداد در مدت مشابه سال گذشته ۱۷ باند بود.

وی با تاکید بر اینکه ماه‌های پایانی سال در پیش است، افزود: همکاران نیروی انتظامی با تمام توان در تلاش هستند که در پیشگیری از جرائم به خصوص سرقت به صورت میدانی وارد عمل شوند تا آسایش مطلوب به شهروندان هدیه شود.

سارق به عنف در چهارمحال وبختیاری دستگیر شد

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری نیز از دستگیری یک فرد سارق که اقدام به سرقت طلا از بانوان کهنسال می‌کرد، خبر داد.

سردار منوچهر امان‌اللهی روز سه‌شنبه در جمع خبرنگاران استان افزود: از ۲ ماه گذشته چند مورد سرقت طلا از بانوان کهنسال در استان ثبت و گزارش شد با طرح این موضوع که فردی مدعی امور خیر است و از بانوان کهنسال می‌خواست پول یا لباس‌های متبرک شده که وی تهیه کرده است را به افراد نیازمند بدهند.

وی با اشاره به انجام اقدامات گسترده پلیس برای دستگیری فرد سارق گفت: این سارق که ساکن یکی از استان‌های مرکزی است، روز دوشنبه هنگام ورود به استان شناسایی و دستگیر شد و از وی مقادیر قابل توجهی اسکناس و طلاجات بدلی و لباس‌های که به عنوان نذر با آنها افراد را اغفال می‌کرد، کشف شده است.

امان‌اللهی افزود: این فرد سارق دارای سابقه ۱۰۰ فقره سرقت است که از این تعداد ۱۴ پرونده سرقت در چهارمحال و بختیاری ثبت شده است.

وی با تاکید بر اینکه تحقیقات این پرونده ادامه دارد،گفت: ارزش اموال سرقتی تاکنون ۱۰ میلیارد ریال برآورده شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha