۱۶ دی ۱۳۹۹، ۱۹:۲۳
کد خبرنگار: 1331
کد خبر: 84175280
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فاضلی: داور کمر نساجی را شکست/ او را تا عمر دارم نمی‌بخشم

تهران- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران با انتقاد از عملکرد داور مسابقه مقابل پیکان گفت: در مسابقه امروز، به داور باختیم و او کمر ما را شکست.

به گزارش ایرنا، وحید فاضلی پس از شکست ۲ بر یک مقابل پیکان در چارچوب هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد: در مسابقه امروز، به داور باختیم. داور کمر نساجی را شکست زیرا دو پنالتی و یک گل سالم ما را نگرفت.

وی افزود: کسانی که این داوران را برای قضاوت در مسابقات انتخاب می‌کنند، شهامت عذرخواهی داشته باشند. زیاری (داور مسابقه) را تا عمر دارم نمی‌بخشم.

سرمربی نساجی مازندران ادامه داد: مربیان جوان را با اشتباه داوری نسوزانید. «زیاری» به چه کسی پاسخ می‌دهد؟ او می‌تواند شب راحت بخوابد؟ زیاری با زندگی یک تیم و یک سرمربی جوان بازی کرده و وقتی این را به خودش گفتم، خندید!

فاضلی گفت:برای فوتبال متأسفم که چنین شخصیت‌هایی در آن حضور دارند. بازی باید ۴ بر صفربه سود نساجی پایان می‌یافت اما پیکان ۲ بر یک پیروز شد.

وی خطاب به زیاری داور مسابقه گفت:  اگر کمی انسانیت در شما وجود دارد، از مردم عذرخواهی کنید.

سرمربی نساجی مازندران در پاسخ به سوالی درباره آینده کاری خود در این باشگاه اظهار کرد: از سوی مدیران باشگاه با من صحبتی نشده است اما به لطف داوران در پنج مسابقه گذشته تنها یک امتیاز گرفتیم. در مسابقه با تراکتور آن اتفاقات افتاد و بعد اینگونه سر ما را به راحتی بریدند. نمی‌دانم دنبال چه چیزی هستند و همیشه هم می‌گوییم این اشتباهات سهوی است. امیدوارم اینگونه باشد.

فاضلی درباره موقعیت‌هایی که توسط بازیکنانش به گل تبدیل نشد نیز گفت: نمی‌دانم باید چگونه موقعیت بسازیم؟ بازیکنان ما دقت لازم را نداشتند و از چند فرصت تک به تک با دروازه‌بان حریف استفاده نکردند.

وی همچنین درباره درگیری لفظی‌ با تارتار نیز توضیح داد: مشکلی نبود و از یکدیگر عذرخواهی کردیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha