امام جمعه سربیشه: خون شهدا شعار استقلال و آزادی را تحقق بخشید

بیرجند - ایرنا - امام جمعه سربیشه گفت: استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی اصلی‌ترین شعار نظام است که برای تک تک این ارکان مردم هزینه داده‌اند و خون شهدا آن را تحقق بخشید.

حجت الاسلام احمد نجمی پور روز چهارشنبه در آیین تشییع پیکر استوار یکم شهید سعید بنی اسدی در بهشت متقین بیرجند افزود: اقتدار اولین ثمره آزادی است و اگر امروز کشور ما از نظر نظامی به جایی رسیده که استکبار جهانی نمی‌تواند به کشور چپ نگاه کند از اقتدار نیروهای نظامی و انتظامی است.

وی گفت: امروز اگر دشمن بخواهد وارد مرزهای مختلف کشور شود با اقتدار با آنها رفتار می‌شود مانند همان سربازان آمریکایی که توسط نیروهای سپاه در وسط دریا دستگیر شدند.

امام جمعه سربیشه ادامه داد: امروز اگر در حوزه‌های علمی، فناوری، نظامی، غنی‌سازی اورانیوم و هسته‌ای حرفی برای گفتن داریم به برکت خون همین شهدا است.

وی گفت: برکت بعدی، امنیت است که خیلی از کشورها امروز از نبود آن رنج می‌برند و یادمان باشد که هزینه‌های زیادی پرداخت کردیم و شهدای زیادی به خون غلطیدند تا این امنیت پابرجا مانده است.

حجت الاسلام نجمی پور تصریح کرد: شهید احمدی روشن، علی محمدی، پدر موشکی ایران شهید تهرانی مقدم، شهید محسن فخری زاده و سایر شهدا در حوزه علمی افتخار آفریدند و امروز سربازان آنها در عرصه‌های مختلف می‌درخشند.

وی گفت: شهدای حریم وطن و مدافع حرم هم کوشیدند تا ما در امنیت کامل به سر ببریم و نتیجه استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی همین خون‌ها و مجاهدت شهدا است.

امام جمعه سربیشه تاکید کرد: نسل جوان مراقب باشد و از توطئه‌های دشمن غافل نشوند زیرا برای اینکه ایران کوه تابان شود با خون دل به اینجا رسیدیم.

وی با بیان اینکه شهید بنی اسدی در راه مبارزه با کاسبان مرگ به شهادت رسید افزود: در شهرستان سربیشه هشت شهید را در حوزه مبارزه با مواد مخدر تقدیم کردیم و از ۶۰ تن مواد مخدر کشف شده از ابتدای سال جاری در خراسان جنوبی بیش از چهار تن در سربیشه کشف و ضبط شد که بیانگر جانفشانی جان برکفان نیروی انتظامی است.

پیکر استوار یکم شهید «سعید بنی اسدی» مامور انتظامی خراسان جنوبی روز چهارشنبه با حضور جمعی از مردم و مسوولان در بیرجند تشییع و در گلزار شهدای این شهر به خاک سپرده شد.

استوار یکم سعید بنی اسدی از کارکنان پاسگاه عملیاتی حسین آباد شهرستان سربیشه صبح دوشنبه پانزدهم دی ماه طی عملیاتی در راه مبارزه با مواد مخدر در این شهرستان به شهادت رسید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha