۲۰ دی ۱۳۹۹، ۱۵:۱۵
کد خبرنگار: 1007
کد خبر: 84179282
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تردد در مبادی ورودی و خروجی استان اردبیل ۲۹ درصد کاهش یافت

اردبیل - ایرنا - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل از کاهش ۲۹ درصدی تردد خودروها در مبادی ورودی و خروجی این استان در ۹ ماه امسال خبر داد.

کلیم‌الله وثوقـی روز شنبه در بازدید از راهدارخانه کجل در محور اردبیل - سرچم گفت: امسال در این مدت در مقایسه با مدت مشابه پارسال به دلیل اعمال محدویت ها با هدف پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در جامعه تردد در مبادی ورودی و خروجی استان ۲۹ درصد کاهش داشته است.

وی با اشاره به فعال بودن  ۶۸ سامانه تردد شمار در راه های ارتباطی استان اردبیل افزود:  در ۹ ماه سال جاری بیشترین تردد به ترتیب در محور ارتباطی  اردبیل - آستارا و بالعکس با شش میلیون و ۶۲۳ هزار تردد، جاده ارتباطی اردبیل - سه راهی سرعین و بالعکس با چهار میلیون و ۸۹۳ هزار تردد و محور اردبیل - مغان محدوه سه راهی صحرا با چهار میلیون و ۳۳۳ هزار تردد به ثبت رسیده است.

وی میانگین سرعت در راه‌های ارتباطی استان اردبیل در این مدت  را ۷۱ کیلومتر بر ساعت عنوان کرد و ادامه داد: بیشترین تخلف سرعت غیرمجاز در ۹ ماه امسال به ترتیب در جاده مشگین شهر - کنگرلو و جاده بران- قره آغاج - سربند - پارس آباد مغان ثبت شده است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل با بیان اینکه در این مدت یک میلیون و ۱۲۹ هزار تخلف سبقت غیرمجاز در راه های ارتباطی استان ثبت شده است، اظهار کرد: بیشترین تخلف سبقت غیرمجاز هم به ترتیب در جاده های ارتباطی اردبیل - آستارا، سه راهی بیله سوار به بیله سوار و اردبیل - آبی بیگلـو ثبت شده است.

وثوقی از فعال بودن ۱۳۵ سامانه هوشمند جاده ای در محورهای مواصلاتی استان خبر داد و بیان کرد: وضعیت حمل و نقل کالا و مایحتاج عمومی مردم در استان کاملا عادی بوده و این مهم بدون هیچ مشکلی در حال انجام است.

به گزارش ایرنا، استان اردبیل ۱۸۵ کیلومتر بزرگراه، ۷۱۶ کیلومتر راه اصلی، ۷۰۲ کیلومتر راه فرعی و چهار هزار و ۷۳۸ کیلومتر راه روستایی دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha