۲۰ دی ۱۳۹۹، ۱۸:۲۶
کد خبرنگار: 957
کد خبر: 84179585
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای کردستان منصوب شد

۲۰ دی ۱۳۹۹، ۱۸:۲۶
کد خبر: 84179585
مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای کردستان منصوب شد

سنندج - ایرنا - معاون آب و آبفای وزارت نیرو طی حکمی، آرش آریا نژاد را به عنوان مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای کردستان منصوب و از خدمات کامران خرم تقدیر کرد.

به گزارش ایرنا، قاسم تقی زاده خامسی روز شنبه در آیین معارفه مدیرعامل جدید شرکت آب منطقه‌ای کردستان که به صورت ویدیوکنفرانس برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به مشکلات شخصی کامران خرم، ضمن بررسی موضوع با استعفای موافقت و براساس فراخوان، آرش آریانژاد بعنوان رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای کردستان، معرفی شد.
وی اضافه کرد: امیدواریم مدیریت جدید با انرژی بیشتر و جدی‌تر از گذشته در راستای ارائه خدمات به مردم گام بردارد.
مدیرعامل سابق شرکت آب منطقه‌ای کردستان هم در این جلسه اظهار داشت: امیدوارم با همکاری خالصانه پرسنل این شرکت، اقداماتی که در راستای توسعه و اعتلای استان در حال انجام است، نهایی شده و به نتیجه برسد.
کامران خرم سند تخصیص آب را از اقدامات مهم صورت گرفته طی ۲ سال و نیم گذشته برشمرد و افزود: این سند از مطالبات اصلی مردم استان و بسیار با اهمیت است که با همکاری مجموعه وزارت نیرو محقق شد تا بر اساس آن در راستای توسعه بخش آب استان برنامه ریزی شود.
وی یادآور شد: اضافه کردن سد سیازاخ به ردیف شبکه این سد در شرایطی که از سال ۹۴ ردیف آن حذف شده بود، یکی دیگر از اقدامات مهم انجام گرفته در این دوره بود و نتیجه این اقدام فراهم بودن شرایط برای آبگیری کامل سد سیازاخ تا پایان سال جاری است.
خرم بهره برداری از سد رمشت در نیمه اول بهمن ماه سال جاری را بسیار مهم عنوان کرد و گفت: علیرغم مشکلات موجود، با رایزنی‌ها و تعامل سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان توانستیم اعتبارات لازم برای این پروژه را جذب و عملیات اجرایی آن را به اتمام برسانیم.
وی از آماده سازی و بهره برداری سد امیر آباد در نیمه اول سال ۱۴۰۰ خبر داد و اضافه کرد: سد چراغ ویس نیز از دیگر پروژه هایی است که به دلیل حذف ردیف اعتباری در سال ۱۳۹۴ با مشکل مواجه شده بود و با پیگیری‌های مستمر توانستیم عملیات اجرایی این سد را به اتمام برسانیم و هم اکنون سد آماده افتتاح است.
مدیر عامل سابق شرکت آب منطقه‌ای کردستان اظهار داشت: با تلاشهای فراوان و حل مشکل تخصیص آب شبکه چراغ ویس در لایحه سال ۱۴۰۰ اعتبارات به منظور شروع مجدد عملیات اجرایی شبکه لحاظ شده است، ضمن اینکه با تکمیل این شبکه و تخصیص ۲۵ میلیون مترمکعب آب میزان پنج هزار هکتار از اراضی پایاب سد به آبی تبدیل خواهد شد.
خرم همچنین به اتمام پروژه آبرسانی به سقز از سد چراغ ویس اشاره کرد و گفت: با اتمام کار تصفیه خانه شماره ۲ سقز و احداث خط لوله آب، شرکت آب منطقه ای کردستان آمادگی دارد ۴۰۰ لیتر بر ثانیه آب تصفیه شده را در ورودی سقز تحویل شرکت آب و فاضلاب دهد.
وی از بهره برداری فاز اول شبکه گاران و احداث ایستگاه پمپاژ این سد خبر داد و اضافه کرد: دراین فاز شرکت آب منطقه ای آب یک هزار و ۱۰۰ هکتار از شبکه گاران را تامین خواهد کرد.
خرم افزود: این شرکت در بخش‌های مختلف از جمله تعادل بخشی و حفاظت از منابع آب، پویش هر هفته الف_ب_ایران و فرهنگی حائز رتبه برتر شده و همچنین در ارزیابی تخصصی دفتر مطالعات پایه شرکت مدیریت منابع آب ایران، دفتر مطالعات پایه این شرکت، نیز حائز رتبه شد و دفتر حقوقی شرکت نیز اقدامات شایان توجه و موثری در ارتباط با شکایات انجام داده است.
آرش آریانژاد مدیرعامل جدید شرکت آب منطقه‌ای کردستان هم ضمن قدردانی از زحمات بجا و شایسته مدیریت سابق این شرکت، اظهار داشت: امیدواریم با استفاده از تجارب مدیریت سابق و همکاری کارکنان شرکت بتوانیم در مسئوولیتی که محول شده موفق عمل کنیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha