۲۲ دی ۱۳۹۹، ۱۴:۲۱
کد خبرنگار: 1168
کد خبر: 84181596
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار: کرونا جابجایی مسافر از ترمینال خوی را ۳۶ درصد کمتر کرد

ارومیه- ایرنا- فرماندار خوی گفت: به علت شرایط کرونایی خاص ایجاد شده بر کشور، امسال از پایانه شهید درستی این شهرستان ۱۹۲ هزار مسافر جابجا شده که این تعداد نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳۶ درصد کاهش داشته است.

حسین عباسی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا  افزود: سفرها از این پایانه با شیوع ویروس کرونا  با کاهش ۴۱ درصدی مواجه بود و ضرر و زیان شرکت های حمل و نقل مسافری این پایانه را رقم زده است.

وی اظهار داشت: پایانه شهید درستی بزرگترین پایانه شمال غرب کشور، قبل از شیوع ویروس کرونا سالانه میزبان بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار نفر برای مسافرت های داخلی و خارجی بودکه متاسفانه به علت برخی مسائل و مشکلات نیمه فعال شده است.

وی با تاکید بر وظایف راهداری و حمل و نقل جاده ای ، پلیس راهور و شهرداری در مورد این پایانه بیان کرد: با مشارکت این دستگاه های متولی و همکاری شرکت های مسافربری خوی در این پایانه یک کمیته ویژه ارزیابی مشکلات از جمله برخورد با خودروهای مسافری غیر مجاز تشکیل شده تا به زودی مشکلات این پایانه برای ارایه خدمات بهتر به مسافران برطرف شود.

فرماندار خوی همچنین با اشاره به مسافرگیری سواری های غیر مجاز در خارج از ترمینال و در خروجی های شهر اظهار داشت: وضعیت موجود باعث استقبال نکردن مسافران از ترمینال و افت شدید کارایی ترمینال شده که نیاز به رفع کامل این مشکل است.

به گزارش ایرنا، پایانه مسافربری سردارشهید درستی خوی در زمینی به مساحت ۱۰ هکتار و با زیربنای هفت هزار مترمربع و با ۵۵ میلیارد ریال اعتبار راه اندازی شده است.

این پایانه، امکان جابه جایی چهار هزار و ۵۰۰نفر مسافر در روز را دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha