۲۵ دی ۱۳۹۹، ۱۷:۳۵
کد خبرنگار: 2107
کد خبر: 84185619
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مصرف نفتگاز نیروگاه سنندج ۵۷ درصد افزایش یافت

سنندج - ایرنا - مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان از ارسال بیش از ۱۶۲ میلیون لیتر نفتگاز به نیروگاه سیکل ترکیبی سنندج از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد و گفت: این میزان فرآورده ارسالی نسبت به مدت مشابه سال قبل ۵۷ درصد بیشتر است.

به گزارش ایرنا، عبدالله گیتی منش روز پنچشنبه اظهارداشت: با رسیدن فصل سرما و برودت هوا در استان و اولویت تامین گاز بخش خانگی با توجه به افزایش مصرف گاز، سوخت مایع مورد نیاز نیروگاه سنندج تامین و در حال حاضر روزانه بیش از ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار لیتر نفتگاز به نیروگاه ارسال می‌شود.
وی اضافه کرد: از این میزان فرآوده ارسالی به نیروگاه سنندج ۵۱ میلیون لیتر آن با تردد یک هزار و ۷۶۰ دستگاه نفتکش ازمبادی تامین و انبار نفت سنندج به نیروگاه ارسال شده است و این شرکت تمام تلاش خود را برای تامین سوخت مورد نیاز نیروگاه مطابق با برنامه ابلاغی مدیریت تامین و توزیع فرآورده‌های نفتی استان بکار خواهد گرفت.
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان گفت: این شرکت با وجود کوهستانی و سخت‌گذر بودن راه‌های استان، نسبت به تامین و توزیع فرآورده‌های نفتی مورد نیاز بخش‌های مختلف تولیدی، خدماتی، کشاورزی و ۲۳ هزار خانوار روستایی اقدام می‌کند.
گیتی‌منش به افزایش ۴۰ درصدی کرایه حمل فرآورده‌های نفتی رانندگان نفتکش در سال جاری اشاره کرد و افزود: در حال حاضر ۲۱۳ دستگاه نفتکش در راستای تامین و توزیع سوخت مورد نیاز بخش‌های مختلف استان فعالت می‌کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha