۲۷ دی ۱۳۹۹، ۷:۳۳
کد خبر: 84186586
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مهمترین رویدادهای ورزشی هفته گذشته در خراسان رضوی

مشهد- ایرنا- پیروزی تیم فوتسال فرش آرای مشهد، برگزاری مسابقات اسنوکر و بولینگ هیات بیلیارد، برگزاری مجمع سالانه هیات ووشو و کوراش از جمله مهمترین رویدادهای ورزشی خراسان رضوی طی هفته گذشته بود.

تیم فوتسال فرش آرای مشهد بیست و چهارم دی ماه در چارچوب هفته ششم مسابقات لیگ برتر فوتسال از "گروه ب" این رقابتها با نتیجه ۲ بر یک تیم میهمان خود "راگای تهران" را در مشهد شکست داد.

تیم فرش آرا در ابتدای این دیدار با گل "اکبر کاظمی" پیش افتاد اما در ادامه "محمد اسدشیر" نتیجه را برای تیم راگا به تساوی کشاند تا نیمه نخست با نتیجه تساوی به پایان رسد.

نیمه دوم این دیدار هم تیم فرش آرا پیشدستی کرد و با گل "بهمن جعفری" از تیم میهمان پیش افتاد. در انتهای این مسابقه "سعید سروری" سومین گل تیم فرش آرا را وارد دروازه تیم حریف کرد اما داور با تشخیص این که زمان دیدار به انتها رسیده است این گل را نپذیرفت.

برگزاری مسابقات بولینگ و اسنوکر

رییس هیات بولینگ، بیلیارد و بولس خراسان رضوی گفت: مسابقات اسنوکر قهرمانی استان از دهم تا بیستم دی ماه با حضور ۱۲۸ اسنوکر باز و مسابقات بولینگ بیست و سوم دی ماه با حضور ۲۴ نفر در مشهد برگزار شد.

احمد سلطانی افزود: در مسابقات اسنوکر امید ویرانی به مقام نخست دست یافت. مهدی پاسبان مقام دوم را کسب کرد و وحید شاهین فر و میلاد کاشانی به ترتیب سوم و چهارم شدند.

وی ادامه داد: در مسابقات بولینگ هم ناصر موافق قهرمان شد و محمد صفوی و حسن گنجوی به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را کسب کردند.

مجمع سالانه ووشو

مجمع سالانه هیات ووشو و کوراش خراسان رضوی بیست و دوم دی با حضور رییس این فدراسیون در مشهد برگزار شد.

امیر صدیقی رییس فدراسیون ووشو در این مجمع گفت: لیگ برتر ووشو در بخش "تالو" مردان و زنان از بهمن ماه امسال با رعایت دستورالعمل‌های مقابله با کرونا به صورت متمرکز آغاز خواهد شد.

سینمار آموزشی جودو

سرپرست هیات جودو خراسان رضوی گفت: سیمناربازآموزی قوانین داوری جودو به صورت تئوری و عملی روز ۲۶ دی ماه در مشهد برگزار شد.

محمدصابر گرایلی با بیان این که در این دوره ۱۰۰ نفر از داوران و مربیان استان شرکت کردند افزود: تدریس این دوره آموزشی را بابک مهاجری رییس کمیته داوران فدراسیون جودو بر عهده داشت.

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha