سرمربی ماشین‌سازی: ملاحظات داور برد را از ما گرفت

ساری – ایرنا - سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز عملکرد بازیکنان خود در مقابل نساجی را مطلوب و رضایتبخش ارزیابی کرد و ضمن رد کردن طرح موضوع وقت‌کشی در بازی ماشین‌سازی، گفت : ملاحظات داور به سود نساجی و غفلت بازیکنان در یک صحنه فرصت برد در مقابل نساجی را از ما گرفت.

به گزارش ایرنا، سعید اخباری شامگاه جمعه در نشست خبری پس از بازی نساجی و ماشین‌سازی ضمن تقدیر از بازیکنان تیمش بابت آنچه که " ارائه بازی جنگنده در مقابل نساجی " نامید ، افزود: برای برد به قائمشهر آمده بودیم. از عملکرد بازیکنانم راضی هستم و مطرح کردن موضوع وقت‌کشی از سوی بازیکنان ماشین‌سازی را بی‌انصافی می‌دانم.

وی با اشاره به حساسیت بالای بازی برای هر دو تیم، گفت : بازی خوب و جان‌دار و محکمی را شاهد بودیم. به هر حال شرایط دو تیم در جدول هم ایجاب می‌کرد استرس بازی بالا باشد. ولی ما شناخت خوبی از تیم نساجی داشتیم و خیلی زود طبق همان روشی که تمرین و کار کرده بودیم روی ضربات ایستگاهی به گل رسیدیم ، اما تیم خوب نساجی هم با بازیکنان خوبی که دارد روی غفلت خودمان و از بین رفتن تمرکز بازیکنان توانست از یک اوت دستی به گل برسد و بازی را مساوی کند.

سرمربی ماشین‌سازی اظهار کرد : بازیکنان ما خوب دویدند و جنگیدند و کمترین موقعیت را به حریف دادند. اگر هم اتفاقی در محوطه جریمه ما رخ داد روی ارسال‌های مستقیم و توپ‌های سوم رقم خورد. بیشتر از بازی مستقیم استفاده کردیم. البته به تاکتیک تیم حریف احترام می‌گذاریم. اما این تیم بیشتر از بازی‌های بلند استفاده می‌کرد. به جز یک صحنه که روی اوت دستی غفلت کردیم، در بقیه بازی بچه‌های ما با غیرت بازی کردند و جنگیدند و از عملکرد بازیکنانم راضی هستم.

اخباری با بیان این که داور بازی در برخی برخوردها به سود نساجی از صحنه‌ها می‌گذشت، گفت : متاسفانه مصدومیت ایمان باصفا نظم تیمی ما را برای لحظاتی به هم ریخت و تعجب می‌کنم در صحنه‌ای که همه دیدند این بازیکنان چطور ضربه خورد، داور مراعات حال نساجی را کرد ، وگرنه قطعا باید اخطار دوم را به بایرامی می‌داد و او را اخراج می‌کرد. اگر بایرامی اخراج می‌شد شاید اتفاق دیگری برای ما رقم می‌خورد. خیلی ناراحتیم که این مسائل در نتیجه تاثیرگذار شد.

وی درباره مطرح شدن روش وقت‌کشی توسط بازیکنان ماشین‌سازی هم پاسخ داد : وقت‌کشی را تایید نمی‌کنم. شدت مصدومیت‌ها بالا بود و من دو تعویض اجباری داشتم. اتابک زارعی و ایمان باصفا به خاطر این که تیم نساجی محکم بازی می‌کرد و بازیکنانش ضربه می‌زدند تعویض شدند. داور هم به راحتی از یک سری لحظات می‌گذشت. ما ته جدول هستیم و به دنبال برد و امتیاز گرفتن بودیم. فکر نمی‌کنم این انصاف باشد که درباره این بازی این‌طور قضاوت شود.

سرمربی ماشین‌سازی با اشاره به دشواری بازی روی چمن مصنوعی اظهار کرد: این هم از برنامه عجیب سازمان لیگ برای ماشین‌سازی است که بازی معوقه ما را زمانی انداختند که دو هفته پشت سر هم باید در چمن مصنوعی بازی کنیم و حالا یک لشکر مصدوم روی دست ما مانده است. امیدوارم روزی برسد که استان سرسبز مازندران و شهر قائمشهر با این هواداران پرشور که از پشت بام خانه‌ها هم تیم‌شان را تشویق می‌کنند زمین چمن خوب داشته باشد.

وی درباره دلیل استفاده نکردن از محمدامین رضایی دروازه‌بان آملی فصل قبل نساجی در این دیدار هم گفت: رضایی یکی از بهترین گلرهای ایران است و اگر به همین شکل تمرینات را ادامه دهد تا سه سال آینده به تیم ملی می‌رسد. اما ابتدای هفته مصدومیتی جزئی برای او پیش آمد و نخواستیم که مصدومیتش بیشتر شود. ضمن این که دو دروازه‌بان خوب هم داریم. مهدی اسلامی باسابقه و باتجربه کاپیتان تیم است و امروز درون دروازه به خوبی بازی را کنترل کرد. در تیم ما فرقی نمی کند چه کسی بازی کند. امروز برای این که ریسک افزایش مصدومیت نداشته باشیم امین رضایی بازی نکرد. پیمان بابایی هم مصدومیتی را از ناحیه همسترینگ پشت سر گذاشته بود و دیر به تمرینات ما اضافه شد.

اخباری درباره آخرین وضعیت حضورش روی نیمکت ماشین‌سازی به عنوان سرمربی این تیم اظهار کرد: هنوز به من حکم خاصی برای سرمربیگری داده نشد. اما مسائل فنی تیم به طور کامل تفویض اختیار شد و فعلا ادامه می‌دهیم.

سرمربی ماشین‌سازی در پاسخ به این پرسش که آیا تیم در لیگ برتر می‌ماند، اظهار کرد: صددرصد در لیگ می‌مانیم و به بقای این تیم شک نکنید. این تیم خوب می‌جنگد، تا لحظه آخر استقامت می‌کند، موقعیت می‌سازد و موقعیت کم به حریف می‌دهد. با چنین وضعیتی قطعا شایستگی ماندن در لیگ دارد و حتماً پیروزی‌های ماشین‌سازی هم آغاز می‌شود.

سعید اخباری پس از هفته پنجم که سعید بیاتلو به دلیل کسب یک امتیاز از پنج بازی استعفا داده بود، به عنوان سرمربی موقت ماشین‌سازی انتخاب شد و کماکان این مسئولیت را به عهده دارد.

ماشین‌سازی تبریز با کسب چهار امتیاز از ۱۱ بازی در رتبه شانزدهم و قعر جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha