۲۷ دی ۱۳۹۹، ۱۴:۱۰
کد خبرنگار: 1347
کد خبر: 84187223
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

انبار میلیاردی قطعات یدکی خودرو در سردشت کشف شد

مهاباد- ایرنا- فرمانده انتظامی سردشت گفت: بیش از هفت هزار قطعه لوازم یدکی قاچاق خودرو به ارزش پنج میلیارد ریال در یک انبار در این شهرستان کشف و ضبط شد.

سرهنگ  موسی بهاری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در پی تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز و به دنبال دریافت خبری مبنی بر اینکه افرادی سودجو اقدام به قاچاق قطعات یدکی خودرو در یکی از روستاهای اطراف شهرستان سردشت می‌کنند، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان قرار گرفت.

وی ادامه داد: پس از انجام تحقیقات لازم و عملیات ویژه پلیسی، ماموران در نهایت موفق به شناسایی محل انبار قاچاق این لوازم یدکی شدند.

فرمانده انتظامی سردشت بیان کرد: در بازرسی از انبار شناسایی شده، هفت هزار و ۷۷۰ قطعه لوازم یدکی خودرو کشف شد که طبق اعلام کارشناسان ارزش این کالاها، پنج میلیارد ریال برآورد شده است.

سرهنگ بهاری اظهار داشت: در این راستا یک نفر متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شد.

شهرستان سردشت در امتداد مرزهای ایران با شمال عراق قرار گرفته و یکی از مبادی ورودی کالاهای قاچاق به آذربایجان‌غربی به‌شمار می‌رود.

هفته گذشته نیز با هوشیاری ماموران انتظامی میاندوآب هزار و ۶۸۸ قطعه انواع لوزام یدکی قاچاق خودرو به ارزش ۲ میلیارد ریال کشف و ضبط شد بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha