دولت درسایه تعیین کننده سیاست آمریکا به نفع اسرائیل است

بغداد – ایرنا- نماینده پارلمان سوریه دولت در سایه آمریکا متشکل از کارتل‌های بزرگ تسلیحاتی، اقتصادی و رسانه‌ای را تعیین کننده سیاست این کشور دانست و گفت که این دولت در خدمت تامین امنیت و منافع رژیم صهیونیستی است.

به گزارش ایرنا، «علی الصطوف» عضو پارلمان سوریه امروز (شنبه) در گفت وگو با پایگاه خبری المعلومه عراق تصریح کرد: جنگ های آمریکا علیه عراق و سوریه در دوره دموکراتها و جمهوری خواهان انجام شده است.
وی افزود: باید بدانیم که سیاست آمریکا را دولت در سایه هدایت می کند که متشکل از شرکت های تسلیحاتی، نفتی، گازی و رسانه ای و تبلیغاتی است و این شرکت ها هستند که همواره در تلاش برای تامین منافع خود به زیان خون ملت ها و گرسنه نگه داشتن آنها هستند.
این نماینده پارلمان سوریه تصریح کرد: نظام سیاسی آمریکا از زمان تشکیل یک نظام سیاسی و نه اخلافی بوده است و مسئله ای که دولت سایه در آمریکا همواره بر آن پافشاری و تاکید می کند، سلامت و تامین امنیت رژیم صهیونیستی است.
وی خاطرنشان کرد: آمریکا و اسرائیل و هم پیمانان آنها جنگ اقتصادی پلید و غیراخلاقی را علیه دو کشور سوریه و عراق برای گرسنه نگه داشتن ملت های آنها به هدف حفاظت از رژیم صهیونیستی هدایت می کنند.
الصطوف گفت: جنگ ها در دوره دموکرات ها و جمهوری خواهان علیه سوریه و عراق به راه افتاد و محاصره اقتصادی کنونی علیه دو کشور در جریان است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha