دهه فجر فرصت مناسبی برای پاسخگویی مسوولان است

خرم‌آباد - ایرنا - دبیر کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی ستاد دهه فجر لرستان گفت: سالگرد پیروزی انقلاب و دهه فجر فرصت مناسبی برای ارایه عملکرد ادارات استان و پاسخگویی به مردم است.

به گزارش ایرنا اعظم روانشاد روز دوشنبه در نشست کمیته ارتباطات و اطلاع رسانی ستاد دهه فجر استان اظهار داشت: اعضای کمیته برای تهیه بنر و پوسترهای مرتبط با این ایام، اقدمات لازم را انجام دهند و روزشمار آن نیز باتوجه به شعار روز طراحی شود.

وی ادامه داد: دهه فجر امسال، مسابقات مختلف از جمله کتابخوانی برای ارتقای سطح فرهنگ مطالعه در بستر فضای مجازی برگزار می شود.

وی با بیان اینکه شهدای انقلاب نیز با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران معرفی خواهند شد تصریح کرد: همچنین ارتباط با رادیو لرستان ظرفیت مناسبی برای اجرای برنامه های شنیداری کمیته ارتباطات و اطلاع رسانی ستاد دهه فجراست.

وی افزود: برگزاری پویش های انقلابی، تجلیل از رسانه های فجرآفرین، نصب بنر در معابری شهری، انعکاس اخبار و فراهم شدن بستر مناسب برای اطلاع رسانی برنامه های دهه فجر از دیگر اهداف برگزاری کمیته ارتباطات و اطلاع رسانی این ستاد است.

دبیر کمیته ارتباطات و اطلاع رسانی ستاد دهه فجر لرستان گفت: این کمیته در آستانه چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی تشکیل شد و با فعالیت آن شفافیت در عملکرد ادارات همچنین نقش آفرینی زحمتکشان در طول عمر بابرکت انقلاب اسلامی اطلاع رسانی می شود.

روانشاد بیان کرد: محدودیت های کرونایی از سوی ستاد مقابله با کرونای استان به صورت هفتگی اعلام و تمامی برنامه ها بر اساس مصوبات ابلاغ شده اجرا و اعلام می شود.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha