۲ بهمن ۱۳۹۹، ۱۴:۱۵
کد خبرنگار: 2743
کد خبر: 84194009
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

عملکرد و اقدامات دولت در دهه فجر باید بازگو شود

خرم آباد- ایرنا- سرپرست فرمانداری سلسله گفت: مسئولان ادارات بایستی در ایام مبارک دهه فجر عملکرد و اقدامات دولت تدبیر و امید را برای مردم بازگو کنند.

به گزارش ایرنا، "مرتضی مهدوی کیا" روز پنجشنبه در جلسه ستاد هماهنگی گرامیداشت دهه فجر در دفتر امام جمعه با بیان اینکه آرامش و اقتدار ما به برکت انقلاب اسلامی و خون شهدا است، گفت: روسای ادارات باید عملکرد و اقدامات موثر دولت برای کشور را در دهه فجر برای مردم بیان کنند.

وی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب، افزود: بیانیه گام دوم انقلاب که از سوی رهبر معظم انقلاب ابلاغ شده به اقشار جامعه و دولتمردان تکلیف کرده که اهداف متعالی اسلام و انقلاب را عزتمندانه به پیش ببرند.

مهدوی کیا با تاکید بر اینکه این انقلاب با همکاری مردم و به برکت خون شهدا به ثمر نشسته و همه وظیفه داریم به  آنان خدمت کنیم و با اشاره به وضعیت شیوع کرونا و لزوم توجه به حفظ سلامت مردم، ادامه داد: در شرایط کرونایی شکننده ای قرار داریم و باید برنامه ها را متناسب با شرایط کرونایی به گونه ای تنظیم کنیم که حفظ سلامت مردم در اولویت باشد.

سرپرست فرمانداری سلسله گفت: فضاسازی و اجرای بهتر و استفاده از ظرفیت فضای مجازی باید در اولویت برنامه های دهه فجر امسال باشد.

وی افزود: کارگروه‌های دهه فجر شهرستان با اولویت بیان موفقیت‌های انقلاب و نظام، توجه به محتوا، بیانیه گام دوم انقلاب و الگوی ارزشمندی همچون سردار شهید قاسم سلیمانی فعالیت کنند.

مهدوی کیا ترویج فرهنگ و ترویج آرمان های انقلاب، معرفت افزایی و آگاهی بخشی مردم ، توجه نسل جوان به اصل انقلاب، محور قرار دادن اندیشه امام امت و مقام معظم رهبری و توجه به آسیب شناسی نظام و زمینه سازی برای حضور بیشتر مردم در انتخابات مجلس و دفاع از ارزش های انقلاب را از سیاست های راهبردی برنامه های دهه فجر امسال در شهرستان سلسله برشمرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha