۲ بهمن ۱۳۹۹، ۱۶:۱۲
کد خبرنگار: 2668
کد خبر: 84194234
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار ایلام: دهه فجر فرصتی برای ارائه گزارش عملکرد نظام است

ایلام - ایرنا - استاندار ایلام گفت: مسئولان عملکرد نظام و دولت را در دهه مبارک فجر به طرز شایسته ای اطلاع رسانی کنند.

به گزارش ایرنا، قاسم سلیمانی دشتکی روز پنج شنبه در نشست شورای معاونین ضمن تبریک فرا رسیدن ایام الله دهه مبارک فجر بر اطلاع‌رسانی شایسته و گسترده عملکرد نظام و دولت در استان تاکید کرد و گفت: در سال پایانی دولت قرار داریم و این فرصت مغتنمی است که در دهه مبارک فجر مسئولان به طرز شایسته ای عملکرد نظام و دولت را از طرق مختلف از جمله حضور در صدا و سیما، رسانه ها و نشست های خبری اطلاع رسانی کنند.

وی با تاکید بر این مطلب که این حق مردم است که از بیلان کاری و عملکرد مسئولان اطلاع داشته باشند، افزود: در این مدت در حوزه‌های مختلف کارها و خدمات شایانی انجام شده است که همه عملکرد نظام است و دهه مبارکه فجر نیز یک فرصت مناسب برای ارائه این گزارشات به مردم است.

استاندار ایلام با اشاره پیگیری‌ های قابل توجه در بودجه سال ۱۴۰۰ تاکید کرد: بودجه سال آینده از آن جهت حائز اهمیت است که می‌تواند به عنوان بیس و پایه برای چند سال بعدی در مورد تاکید و توجه قرار بگیرد، از این رو با اشراف و اطلاع از اهمیت موضوع از آغاز سال ۹۹ تاکنون با جدیت این مهم را دنبال کرده‌ایم و خوشبختانه نتایج بسیار خوب و کم نظیری به دست آمده است.

سلیمانی دشتکی عملکرد بودجه ۱۴۰۰ استان را قابل دفاع و جزو استان‌های برتر کشور عنوان کرد و یادآور شد: آنچه که دست ما بوده است در چند سال اخیر تلاش داشته با تعامل و همکاری بسیار خوب با مسئولان سازمان برنامه بودجه و با گسیل ساختن مدیران در وزارتخانه ها و سازمان ها تلاش داشته ایم که سهم استان ایلام از بودجه کشور را نه بر اساس جمعیت کم آن بلکه بر اساس محرومیت و ظرفیت هایی که در این استان وجود دارد اختصاص داده شود.

وی اضافه کرد: امروز شاهد نتایج بسیار خوبی در این زمینه هستیم به طوری که استان ایلام در این سال‌ها از موفق ترین استانهای کشور در جذب بودجه بوده است و اینجا لازم است از همه مدیران و مسئولان درگیر در کار به ویژه سازمان برنامه و بودجه استان و کشور صمیمانه تقدیر و تشکر داشته باشم.

استاندار ایلام در ادامه ضمن اینکه عملکرد نظام و دولت در استان را مثبت و قابل دفاع عنوان کرد و گفت: مدیران بایستی در این بازه زمانی کوتاه بتوانند با شفافیت هرچه تمام تر از عملکرد و بیلان کاری دولت و نظام دفاع کنند و ارایه گزارش نمایند و در این راستا تا روز آخر با جدیت خدمتگزار مردم باشند.

سلیمانی دشتکی با اشاره به برنامه های دهه مبارک فجر در استان بیان کرد: در اجرای برنامه های دهه مبارک فجر بر طبق دستور العمل های ستاد ملی و استانی کرونا عمل خواهد شد.

وی افزود: در ارتباط با افتتاح و کلنگ زنی طرح ها و پروژه های این ایام نیز به خاطر شرایط کرونا این برنامه‌ها به شکل متمرکز و در مرکز استان و به صورت ویدئو کنفرانس انجام خواهد گردید.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha