۲۲ زندانی جرایم غیر عمد در کهگیلویه و بویراحمد آزاد شدند

یاسوج- ایرنا- مدیرکل زندان ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۲۲ زندانی جرائم غیرعمد در این استان آزاد و به آغوش خانواده های خود برگشتند.

به گزارش ایرنا، در آستانه دهه مبارکه فجر و با حضور مشاور رئیس سازمان زندان های کشور آئین آزادی ۲۲ نفر از زندانیان جرائم غیر عمد در زندان یاسوج برگزار شد.

منصور بیژنی در حاشیه این آئین اظهار داشت: یکی از اهداف مهم سازمان زندان ها پرداختن به امور تربیتی و پرورشی زندانیان است.

وی افزود: امروزه افتخار سازمان زندان ها این است که با نگاه تربیتی و ارائه برنامه های فرهنگی با تکیه بر آموزه های دینی وقرآنی برای بازاجتماعی شدن و بازگشت شایسته و خوب زندانیان به دامان جامعه گام بر می دارد.

بیژنی تصریح کرد: در زندان های استان دهها خدمات رفاهی، قضایی، فرهنگی و تربیتی، بهداشتی و درمان ، آموزشی، اشتغال و حرفه آموزی و... در راستای تکریم زندانیان و حمایت از خانواده های آنان صورت می گیرد که صبغه و رنگ دینی و اسلامی به خود گرفته است.

مدیرکل زندان ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: هر چند سازمان زندان ها در کنار مراقبت از زندانیان وظایف بازپروری و اصلاح مجرمان را بر عهده دارد ولی زندانیان نیز قدر این فرصت بدست آمده را دانسته و جهت اشتغال و مهارت آموزی زمینه ی بازگشت سالم به جامعه را فراهم نمایند.

وی تاکید کرد: تمام تلاش ما و مقامات قضایی مساعدت و کمک به زندانیان واجد الشرایط است.

بیژنی ابراز داشت: در همین راستا و با تلاش‌ها و پیگیری همکاران خود در ستاد دیه و همراهی مراجع قضایی و همچنین مساعدت شکات توانستیم در آستانه پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی تعداد ۲۲ نفر از زندانیان جرایم غیر عمد را در آزاد کنیم.

وی افزود: میزان بدهکاری این افراد یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان بوده که ۹۵۶ میلیون تومان آن از منابع ستاد دیه، پرداخت و مابقی آن با گذشت و رضایت شاکیان تأمین شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha