خیرین ۲۸۷ دستگاه هوشمند به دانش‌آموزان نیازمند تهرانی اهدا کردند

تهران- ایرنا- خیرین نیک‌اندیش و مدیران مدارس، ۲۸۷ دستگاه تبلت، گوشی و تلویزیون را در قالب طرح ملی هدایت به دانش آموزان کم برخوردار منطقه ۱۹ اهدا کردند.

به گزارش روز دوشنبه مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش، بر این اساس در دوره ابتدایی ۴۸ دستگاه گوشی، ۱۵۳ دستگاه تبلت و ۱۷ تلویزیون، در دوره متوسطه اول ۱۷ گوشی، ۲۱ تبلت و ۲ دستگاه تلویزیون و در دوره متوسطه دوم ۲۳ دستگاه گوشی، پنج دستگاه تبلت و یک دستگاه تلویزیون و در مجموع ۸۸ گوشی، ۱۷۹ تبلت و ۲۰ دستگاه تلویزیون توسط خیرین نیک‌اندیش و مدیران مدارس به دانش آموزان کم برخوردار منطقه ۱۹ تهران در راستای استفاده هرچه بیشتر دانش آموزان از آموزش‌های مجازی اهدا شده است.

به گزارش ایرنا، بر اساس اعلام آموزش و پرورش ۳۰ درصد دانش آموزان عادی و ۴۰ درصد دانش آموزان با نیازهای ویژه از ابزار هوشمند مانند تبلت و موبایل محروم بودند.

هرچند مسوولان آموزش و پرورش به واسطه اطلس یادگیری دانش آموزان محروم را شناسایی کردند و محتوای لازم برای آموزش و یادگیری را در اختیار آنها قرار دادند اما تهیه تبلت را هم به منظور برقراری عدالت آموزشی در دستور کار دارند.

تاکنون نهادهای بسیاری مانند سازمان مرکز آمار ایران، معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش، کمیته حضرت امام (ره)، معاونت توسعه مناطق محروم ریاست جمهوری، وزارت ارتباطات و معاونت رییس جمهوری در امور زنان نیز در طرح هدایت مشارکت داشته‌اند.

همچنین خیرین نیک اندیش بسیاری در مدت شیوع ویروس کرونا و تعطیلی مدارس درصدد تهیه تبلت برای دانش آموزان نیازمند برآمده‌اند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha