مهلت ارسال اثر به جشنواره تئاتر مجازی ایلام تمدید شد

ایلام - ایرنا - معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام گفت: مهلت ارسال اثر به اولین جشنواره تئاتر مجازی این استان تا پایان بهمن ماه تمدید شد.

عبدالحسین رحمتی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پیش تر قرار بود اختتامیه این جشنواره ۲۰ بهمن ماه همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی و به صورت مجازی برگزار شود که به منظور مشارکت هر چه بیشتر در این جشنواره مهلت ارسال آثار تا پایان بهمن ماه تمدید شد.

وی ادامه داد: با توجه به شیوع کرونا و محدودیت های اجتماعی و نظر به تلاش و همت هنرمندان نمایش استان برای زنده نگه داشتن این هنر متعالی، با پیگیری های به عمل آمده این جشنواره بصورت مجازی برگزار خواهد شد.

رحمتی یادآور شد: کشف استعدادهای جوان، بومی سازی ظرفیت های فرهنگی و هنری و ایجاد روحیه نشاط و امید در جامعه از مهم ترین اهداف این جشنواره است.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام تاکید کرد: این جشنواره در بخش های نمایش صحنه ای، نمایش های کوتاه، تجربه های دانشجویی، نمایش تک نفره و همچنین نمایش هلی خارج از صحنه بصورت خیابانی و محیطی برگزار خواهد شد.

رحمتی افزود: اگر چه عرصه های نمایشی طی دوران کرونا دچار مشکل شده اند، اما هنرمندان نمایش استان از هر فرصتی استفاده کرده و به کارهای نمایشی خود پرداخته اند و در جشنواره های ملی حضوری موفق داشته اند.

به گفته‌ وی، دبیری این جشنواره را محمد محمدیان شمالی از هنرمندان تئاتر استان بر عهده دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha