به گزارش ایرنا، افشین کریمی روز دوشنبه در کمیته فناوری اطلاعات و ارتباطات استانداری که با حضور مدیران دستگاه های مربوطه برگزار شد، افزود: وظایف برخی کارکنان به گونهای است که نیازی به حضور فیزیکی آنها در ادارات نیست و این افراد میتوانند در فضای منزل به شبکه دولت وصل شوند و وظایف محوله شامل ارایه نظر کارشناسی و تهیه گزارش و تحلیل را به راحتی انجام دهند.
وی یادآور شد: راندمان کاری برخی از کارکنان که دارای توان تحلیل و تدوین گزارش هستند در خارج از فضای اداری و منزل افزایش مییابد و بازدهی بهتری دارند.
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمانشاه در بخش دیگری از سخنانش ایجاد شناسه هوشمند برای تمامی نامهها را یک طرح مناسب برای پیگیری سریع مکاتبات اداری در سطح ملی دانست و گفت: قرار دادن این شناسههای هوشمند موجب ارتقای امنیت مکاتبات اداری و شناسایی سریع نامههای جعلی میشود.
وی افزود: متولی این طرح نهاد ریاست جمهوری است و تلاش میکنیم در مجموعه استانداری در کوتاهترین زمان ممکن اجرایی شده و در گام دوم تمام ادارات را ملزم به اجرای آن کنیم.
کریمی اظهار داشت: در سال گذشته استان کرمانشاه در حوزه ارزیابی عملکرد دستگاهها مقام نخست را در کشور به دست آورد در حالی که در سالهای گذشته در رتبههای انتهایی جدول بوده ایم.
وی گفت: اغلب شاخصهای ارزیابی عملکرد با حوزه تحول اداری مرتبط است و سال گذشته نشستهای مختلفی را در این زمینه برگزار کردیم و با هماهنگی و همراهی ادارات مختلف توانستیم به این موفقیت دست پیدا کنیم.
کریمی افزود: در سال جاری هم سعی میکنیم با همراهی و همکاری ادارات، مستندسازیهای مربوط به شاخصهای ارزیابی عملکرد را به موقع انجام دهیم و این موفقیت را دوباره تکرار کنیم.