استاندار خراسان رضوی کمبودهای یکی از روستاهای خلیل‌آباد را پیگیری کرد

مشهد- ایرنا- استاندار خراسان رضوی در سفر خود به شهرستان خلیل‌آباد در جمع مردم روستای "ایرج آباد" از توابع این شهرستان حضور یافت و با گوش سپردن به درد دلهای آنان برای برطرف کردن مشکلاتشان دستورهایی صادر کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا محمد صادق معتمدیان روز چهارشنبه با تخصیص قیر رایگان برای آسفالت معابر روستایی، تخصیص ۵۰ تن سیمان رایگان و تخصیص ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار به دهیاری این روستا موافقت کرد.

وی همچنین دستور تخصیص ۲۰ فقره وام قرض‌الحسنه به مبلغ  ۲۰۰ میلیون ریال به ساکنان روستا و تامین مسکن مورد نیاز مددجویان بهزیستی و کمیته امداد این روستا را صادر کرد و نیز برای ساخت استخر ذخیره  آب در روستایاریج آباد با طی فرآیند قانونی قول مساعد داد. 

معتمدیان در جمع دانش‌آموزان روستای ایرج آباد در تنها مدرسه چند پایه این روستا هم حضور یافت و به دانش‌آموزان این مدرسه کارت هدیه داد و دستور تامین بسته نوشت افزار و کمک آموزشی دانش آموزان این مدرسه را نیز صادر کرد. 
دهیار روستای ایرج آباد نیز در جریان این بازدید گفت : احداث استخر ذخیره آب، تامین روشنایی ورودی روستا، بهسازی معابر روستایی و تکمیل طرح هادی روستایی در اولویت مسائل این روستا هستند. 
مهدی رضا دوست افزود: در این روستا چاه کشاورزی وجود ندارد و زراعت مردم به دلیل خشکسالی با مشکل مواجه است.

دیدار استاندار خراسان رضوی با خانواده شهید کاظم‌نژاد در شهرستان خلیل‌آباد

استاندار خراسان رضوی در ادامه سفر خود به شهرستان خلیل‌آباد همزمان با سالروز شهادت حضرت ام البنین (س)  که روز تکریم مادران و همسران شهید نامیده شده است با حضور در منزل شهید "هادی کاظم‌نژاد" با خانواده وی دیدار کرد.
در این دیدار پدر شهید کاظم نژاد گفت: فرزندم کوشا و همیشه شاکر بود و پس از سه بار اعزام به مناطق عملیاتی در سال ۶۶ در منطقه شلمچه در عملیات کربلای هشت شیمیایی شد. 
به گفته وی، این شهید بزرگوار پس از ۳۲ سال تحمل عارضه شیمیایی در حالی که در مقام معملی به تدریس دانش‌آموزان مشغول بود در سال ۹۸ به شهادت رسید.
مادر این شهید بزرگوار هم با بیان این که فرزندم به فکر همه جز خودش بود اظهار داشت: هر چه تلاش کردم تا فرزندم با توجه به عارضه شیمیایی زودتر بازنشسته شود می گفت حضور من در مدرسه، خود، تبلیغ و ترویج فرهنگ شهادت است.
در این دیدار محمد صادق معتمدیان استاندار خراسان رضوی هم گفت: خانواده شهدا چشم و چراغ مردمند و کشور در شرایط فعلی بیش از هر چیز نیازمند روحیه ایثارگری و جهاد است.
شهرستان خلیل‌آباد ۲۸۰ شهید و ۴۲۰ جانباز و ۱۰ آزاده تقدیم نظام جمهوری اسلامی ایران نموده است. 
استاندار خراسان رضوی در ادامه سفرهای خود به شهرستانهای استان صبح چهارشنبه وارد خلیل‌آباد در جنوب غربی خراسان رضوی شد.
 آغاز عملیات اجرایی احداث پایگاه اورژانس ۱۱۵، بازدید از مجتمع گلخانه‌ای، گفت و گوی چهره به چهره مردمی، دیدار با خانواده شهدا و شرکت در نشست جمع‌بندی از دیگر برنامه‌های استاندار خراسان رضوی در سفر به این شهرستان است.

خلیل‌آباد در فاصله ۲۴۲ کیلومتری جنوب غرب مشهد قرار دارد.

 این شهرستان دارای ۲ بخش مرکزی و ششطراز است و ۲۷ روستا دارد و دو سوم جمعیت این شهرستان شامل ۳۲ هزار نفر در نواحی روستایی سکونت دارند.
 

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha