۸ بهمن ۱۳۹۹، ۲۳:۲۰
کد خبرنگار: 3110
کد خبر: 84201779
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۷۰ درصد نیازهای پالایشگاه گاز ایلام از داخل تامین می شود

ایلام - ایرنا - مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام گفت: این شرکت در راستای حمایت از تولید کالای ملی سال گذشته ۷۰ درصد نیازمندی های خود را از تامین کنندگان داخلی تامین کرده که ۲۰ درصد آن نیز از واحدهای دانش بنیان تهیه شده است.

به گزارش روابط عمومی شرکت پالایش گاز ایلام، روح اله نوریان روز چهارشنبه در حاشیه بازدید از بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی اظهار داشت: نیازهای پالایشگاه گاز ایلام در بخش مولوکولارسیو که توسط شرکت‌های اروپایی‌ تامین می‌شد، طی سال گذشته توسط یک شرکت دانش‌بنیان مرتفع شد و از عهده‌ تست‌های کیفی برآمد و در حال حاضر در واحدهای نم‌زدایی ما مورد استفاده قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه در صنعت نفت و گاز می‌توانیم با اتکا به دانش و توان سازندگان، شرکت‌ها و پیمانکاران داخلی صنعت نفت و گاز ایران را ارتقا دهیم، افزود: توانستیم در پالایشگاه ایلام با تعمیرات پیشگیرانه و بازرسی‌های دوره‌ای و همچنین تعمیرات اساسی در فصل سرد سال به صورت پایدار کل مجموعه پالایش و انتقال در خدمت مردم و صنایع باشیم.

نوریان در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که در ۱۰ ماهه نخست سال ۹۹ نسبت به مدت مشابه سال ۹۸ در تحویل گاز طبیعی به خط پنج درصد رشد داشتیم، یادآور شد: در میعانات گاز چهار درصد، گوگرد تولیدی ۱۰ درصد و در فروش گوگرد ۴۰ درصد رشد فروش به ثبت رسیده است.

وی اضافه کرد: در همین بازه زمانی رشد ۱۶۰ درصدی LPG را کسب کرده و به پارس جنوبی و پتروشیمی ایلام تحویل داده شد.

مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام به بحث مسوولیت اجتماعی در این واحد صنعتی نیز اشاره کرد و اظهار داشت: اقدامات مختلف اقتصادی، اجتماعی، زیست محیطی و توانمندسازی بانوان توسط این شرکت در استان انجام شده است.

وی افزود: حمایت از تیم بانوان فوتبال این شرکت نیز در دستور کار قرار گرفته و با استعدادیابی دختران نوجوان سعی شده است که این گروه از جامعه در عرصه ورزش فعال شوند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha