استاندار: ۱۵۰میلیارد تومان اعتبار برای محور کرمان دیهوک هزینه شده است

کرمان - ایرنا - استاندار کرمان با بیان اینکه پروژه محور کرمان، راور، دیهوک از محورهای حیاتی کشور است گفت: برای این پروژه تاکنون ۱۵۰ میلیارد تومان هزینه شده و برای تکمیل آن به حدود ۵۰۰ میلیارد تومان دیگر نیز نیاز است.

به گزارش ایرنا، علی زینی وند روز جمعه در حاشیه سفر به شهرستان راور افزود: این محور محل عبور و مرور بخش عظیمی از زائران کشور به مشهد مقدس است که به‌و اسطه مرقد شهید سردار سلیمانی میزان تردد در آن بیشتر خواهد شد و با مشاوره‌هایی که گرفتیم اعتبارات مورد نیاز این پروژه را از ظرفیت‌های بودجه‌ای تامین کنیم.

وی با بیان اینکه محور کرمان به راور و دیهوک به اعتبار زیادی برای تکمیل نیاز دارد تاکید کرد: دولت در توان خود برای تکمیل این پروژه منابع مالی تزریق کرده است اما با توجه به تحریم‌ها و منابع محدود دولت این پروژه به طول انجامیده که اگر بتوانیم از ظرفیت‌های که در بودجه ایجاد شده استفاده کنیم در چند سال آینده بخش زیادی از آن را زیر بار ترافیک خواهیم برد.

استاندار کرمان اظهار داشت: مسایل و تنگناهای شهرستان راور و کرمان با حضور نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، فرمانداران و مدیران،  بررسی و در جهت رفع آنها تصمیماتی اتخاذ می‌کنیم و مشکلاتی که در سطح استان قابل حل نیستند حتما در مرکز کشور پیگیری و رفع خواند شد.

وی با اشاره به اجرای طرح فولاد در شهرستان راور بیان کرد: کارخانه فولاد راور تحولی در استان کرمان محسوب می شود که ظرفیت اشتغالزایی بالایی برای منطقه دارد.

زینی وند ادامه داد: فرش راور در ایران و دنیا بسیار معروف است که باید بازار فروش آن مورد توجه قرار گیرد تا نسل جوان از این هنر زیبا و درآمد زا استقبال کنند.

استاندار کرمان در سفر به شهرستان راور به تقاضای تعدادی از شهروندان رسیدگی و دستورات لازم را برای حل مشکلات آنها صادر کرد.

بازدید از کارخانه در دست احداث آسفالت و بازدید از سذ قدرونی شهرستان راور از دیگر برنامه های سفر استاندار کرمان به این شهرستان بود.

استاندار کرمان به همراه جمعی از مسئولان امروز( جمعه) برای بازدید و افتتاح چند طرح به شهرستان راور سفر کرد.

شهرستان راور در فاصله ۱۳۵ کیلومتری شمال شرق مرکز استان واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha