دهه فجر سرآغاز طلوع خورشید تابان انقلاب است

قم - ایرنا - استاندار قم در پیامی به مناسبت آغاز دهه مبارک فجر تاکید کرد: دهه فجر"" نقطه عطف و مقطع سرنوشت ساز تاریخ کشور و سرآغاز طلوع خورشید تابان انقلاب اسلامی است.

در این پیام که نسخه‌ای از آن روز شنبه در اختیار ایرنا قرار گرفت، آمده است: دهه فجرنقطه عطف و مقطع سرنوشت ساز تاریخ کشور و سرآغاز طلوع خورشید تابان انقلاب اسلامی است، یادآور روزهایی پرشکوه و جاودان از جنس وحدت و همدلی و همصدایی یک ملت در مسیر آزادی خواهی و ستیز با ظلمت و تباهی و کنار زدن تاریکی‌هاست.

پیام ادامه یافته‌است: (دهه فجر همچنین یادآور) برافراشته شدن پرچم فتح و پیروزی به دست رهبری آزاده و دور اندیش است که پس از قرن ها، حیات و عظمت دوباره ای به دین و ارزش های اسلامی بخشید و استقلال، آزادی و عزت و خودباوری را برای این سرزمین به ارمغان آورد و بارقه های امید و آرامش و معنویت را دل ملت بزرگ ایران و تمام مظلومان و مستضعفان جهان زنده کرد.

پیام حاکیست: امروز با گذشت سال ها، حرکت انقلاب اسلامی و اهداف و آرمان های آن، همان حرکت، اهداف و آرمان هایی است که امام عظیم الشأن در بهمن ۵۷ ترسیم کردند و ملت قدرشناس و هوشیار ایران اسلامی در طی این ۴۲ سال سپری شده از پیروزی انقلاب اسلامی، همچنان قدردان این میراث ارزشمند و دستاوردهای گران سنگ آن هستند.

در این پیام آمده است: ضمن گرامیداشت چهل و دومین فجر شکوهمند انقلاب اسلامی و تقارن آن با خجسته ایام ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) و هفته تکریم مقام زن و روز مادر و ادای احترام به بنیان گذار فقید جمهوری اسلامی ایران و تمامی شهدا و ایثارگران و فجرآفرینان غیور، عزت وسربلندی روزافزون نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم شریف ایران را در پرتو آرمان های بلند حضرت امام خمینی(ره) و فرامین مقام معظم رهبری(مدظله العالی) از درگاه ایزد منان مسألت دارم.

از ۱۲ بهمن سالروز ورود امام خمینی(ره) بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی ایران به میهن در سال ۱۳۵۷ تا ۲۲ بهمن، سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران در همان سال، دهه فجر نامیده می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha