۱۲ بهمن ۱۳۹۹، ۱۲:۵۸
کد خبرنگار: 1452
کد خبر: 84205535
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سه طرح ورزشی در همدان بهره‌برداری می‌شود

۱۲ بهمن ۱۳۹۹، ۱۲:۵۸
کد خبر: 84205535
سه طرح ورزشی در همدان بهره‌برداری می‌شود

همدان- ایرنا- مدیرکل ورزش و جوانان همدان گفت: سه طرح بزرگ ورزشی در این استان همزمان با دهه مبارک فجر بهره برداری می‌شود.

حمید سیفی روز یکشنبه در گفت وگو باخبرنگار ایرنا افزود: سالن باستانی نهاوند واقع در ورزشگاه علیمرادیان با زیربنای ۶۲۰ مترمربع یکی از طرح‌های مهم ورزشی است که با اعتبار سه میلیارد و ۲۴۳ تومان از محل اعتبارات استانی ساخته شده است.

وی بیان کرد: سالن چندمنظوره دره مراد بیگ همدان نیز به مساحت یک هزار و ۵۰۰ مترمربع با یک میلیارد و ۷۰۵ میلیون تومان از محل اعتبارات استانی احداث شده و آماده بهره برداری است.

سیفی با اشاره به آماده‌سازی چمن مصنوعی مینی‌فوتبال روستای اکنلو از توابع شهرستان کبودرآهنگ گفت: این طرح در زمینی به وسعت یک هزار و ۱۵۲ مترمربع و با ۷۰۲ میلیون تومان از محل اعتبارات ملی وزارت ورزش و جوانان ساخته شده است.

وی با تاکید بر اینکه توسعه زیرساخت‌های ورزشی از اولویت‌های اصلی دستگاه ورزش است، بیان کرد: تکمیل طرح‌های نیمه تمام جزو برنامه‌های اصلی است.

مدیرکل ورزش و جوانان همدان با اشاره به اینکه توسعه ورزش در مناطق کم برخوردار و روستاها مورد توجه است، افزود: در برخی مناطق محروم برای نخستین بار شاهد بهره برداری از فضاهای ورزشی هستیم.

هم اکنون بیش از ۱۵۰ فضای ورزشی در سطح استان همدان وجود دارد.

به گفته استاندار همدان ۶۵۱ طرح با هفت هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان اعتبار همزمان با ایام الله دهه فجر در نقاط مختلف این استان بهره برداری و یا عملیات اجرایی آن آغاز می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha