۱ شهریور ۱۳۹۹، ۱۵:۳۶
کد خبرنگار: 1452
کد خبر: 83917516
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بهره برداری از سه طرح ورزشی همدان در هفته دولت

۱ شهریور ۱۳۹۹، ۱۵:۳۶
کد خبر: 83917516
بهره برداری از سه طرح ورزشی همدان در هفته دولت

همدان- ایرنا- معاون اداره ورزش و جوانان همدان گفت: سه طرح ورزشی همزمان با هفته دولت در سطح این استان به بهره‌برداری می‌رسد.

عباس قهرمانی روز شنبه در گفت وگو باخبرنگار ایرنا اظهار داشت: ورزشگاه پنج هزار نفری ملایر، زمین چمن مصنوعی علیصدر و سالن ورزشی روستای ینکی کند ملایر سه طرح آماده بهره برداری در هفته دولت است.

وی بیان کرد: این طرح ها با ۲۲ میلیارد و ۷۵۳ میلیون تومان اعتبار در سطح استان همدان احداث شده اند و در روزهای پیش رو بهره برداری می شوند.

قهرمانی افزود: طرح های آماده بهره برداری در هفته دولت با حضور عبدالحمید احمدی معاون وزیر ورش و جوانان، طی دوشنبه هفته جاری افتتاح خواهد شد.

وی یادآور شد: ورزشگاه پنج هزارنفری ملایر به وسعت ۱۶ هزار مترمربع و با ۲۱ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان نیز از طریق ویدئو کنفراس با حضور دکتر روحانی رئیس جمهوری به بهره برداری خواهد رسید.

قهرمانی مساحت سالن ورزشی روستای ینکی کند ملایر و زمین چمن مصنوعی علیصدر را به ترتیب ۹۲۶ و یک هزار و ۱۵۲ مترمربع عنوان کرد و گفت: سالن ورزشی روستای ینکی کند با ۸۵۳ میلیون تومان و زمین چمن علیصدر با ۳۰۰ میلیون تومان با حضور معاون وزیر ورزش و جوانان بهره‌برداری خواهند شد.

همدان دارای ۶۰۰ فضای ورزشی روباز و سرپوشیده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha