دزدی، خصلتی که صهیونیست‌ها هیچ جا فراموش نمی کنند

تهران - ایرنا - دزدی گردشگران صهیونیست از هتل‌های امارات و علنی شدن آن، چهره زشت رژیم اشغالگر و ساکنان صهیونیست سرزمین‌های اشغالی را بیشتر در جهان نمایان کرد.

تاریخ رژیم صهیونیستی و غاصبان سرزمین فلسطین از سال ۱۹۴۸ و قبل از آن با جنایت، دزدی، قتل، غارت و تصاحب اموال دیگران همراه بوده و این خصلت بد همواره همراه صهیونیست‌ها بوده است و آنها نمی‌توانند این خصلتشان را نسبت به دوستانشان نیز فراموش کنند که سرقت اموال اماراتی‌ها به عنوان دوستان جدید صهیونیست‌ها نیز از منظر آنها دور نمانده است.   

شاید مقامات امارات فکر نمی‌کردند که هزینه سازش با رژیم صهیونیستی که در ۲۵ شهریور ماه سال جاری (۱۳۸۹) در کاخ سفید و با حضور وزرای خارجه امارات و بحرین با نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی منعقد کردند، موجب به سرقت رفتن اموال و حیثیت آنها توسط صهیونیست‌ها، آن هم تا این حد علنی باشد.

پس از انعقاد قرارداد سازش میان رژیم صهیونیستی و امارات و فقط طی ماه دی (۱۳۹۹)، ۶۶ هزار گردشگر صهیونیست از این کشور حاشیه جنوبی خلیج فارس دیدن کرده است، دیداری که هزینه‌های زیاد مالی و اخلاقی برای اماراتی‌ها به همراه داشته که اعتراف روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارانوت»، به عنوان بزرگ‌ترین روزنامه در سرزمینهای اشغالی درباره «دزدی گردشگران اسرائیلی از هتل‌های دبی» مهر تاییدی در این زمینه است.

این روزنامه عبری زبان با چاپ گزارشی در خصوص دزدی گردشگران صهیونیست از هتل‌های دبی به نقل از یک فعال اقتصادی نوشته است، "من سال‌هاست به امارات سفر می‌کنم و آن‌جا فعالیت اقتصادی دارم؛ ماه پیش که به هتلم آمدم، بسیار ناراحت شدم که دیدم در لابی هتل (گردشگران) اسرائیلی‌ها را بازرسی تا اموالی که از اتاقشان ربوده‌اند، کشف کنند".

این روزنامه صهیونیستی همچنین اعتراف کرد که‌ گزارش‌ها در مورد رفتار بد و نامحترمانه گردشگران (صهیونیست) در امارات، باعث شده که چهره رژیم اشغالگر بیش از بیش  تخریب شود.

یدیعوت آحارانوت به نقل از یکی از مدیران هتلی مشرف به «برج خلیفه»، (بلندترین ساختمان جهان) نوشت: ما صدها گردشگر از تمام کشورهای جهان داریم و بعضی‌هایشان مشکل ایجاد می‌کنند، اما تابه‌حال ندیده بودیم کسی چیزی از هتل بدزدد؛ اخیرا دیدیم که گردشگران اسرائیلی به هتل می‌آیند و کیف‌هایشان را پر از حوله و کیسه‌های چای و قهوه و حتی چراغ اتاق‌ می‌کنند. خانواده‌ای اسرائیلی حتی در سفر خود جا یخی، چوب لباسی و حوله‌های صورت را از اتاق برداشته بودند و تنها پس از هشدار تماس با پلیس آن‌ها را پس دادند.

بنابر این گزارش، علاوه ‌بر گزارش دزدی از اتاق‌های هتل‌های دبی از سوی گردشگران صهیونیست، برخی شرکت‌های گردشگری، به رفتارهای منفی دیگری هم اشاره کرده‌اند که توسط گردشگران صهیونیست انجام شده است؛ از میان آن‌ها می‌توان به برگزاری مهمانی‌های طولانی، آسیب‌زدن به خودروهای گران‌قیمت، آشپزی درون اتاق (که برخلاف قوانین هتل‌ها است) و تلاش برای فریب دادن مسئولان هتل‌های دبی با جایگزین کردن آب به جای نوشیدنی‌های دیگر در یخچال‌ها اشاره کرد.

«آمالیا لازاروف»، رییس شرکت مسافری «ترولیشوس» که ۱۲ سال سابقه کار با امارات و سایر کشورهای عربی را دارد نیز درباره رفتار و سرقت‌های گردشگران صهیونیست گفته است که اگر این رفتارها ادامه یابد، اوضاع می‌تواند پایان بدی داشته باشد.

«یهودا ناتانسون» از فعالان عرصه گردشگری در سرزمینهای اشغالی با ۳۶ سال سابقه در این حوزه هم گفت، «فکر نمی‌کنم کسی در اسرائیل از این داستان‌هایی که از دبی به گوش می‌رسد، تعجب کرده باشد، چرا که همین داستان‌ها را از سایر نقاط مثل ترکیه هم شنیده‌ایم و شرم‌آور است».

این اعترافات نشان می‌دهد که دزدی از هتل‌های دیگر کشورها کار عادی و سابقه دار گردشگران صهیونیست می‌باشد.

هر چند رابطه علنی امارات با رژیم صهیونیستی طی قرارداد سازش از تاریخ ۲۵ شهریور ماه سال جاری انجام شد، اما مقدمه ارائه همه گونه خدمات به گردشگران صهیونیست از سوی امارات در ۲۹ مهرماه همین سال و با لغو روادید متقابل میان ابوظبی – تل آویو که در نشست هیات وزیران امارات به تصویب رسید، آغاز گردید.

ابتدای مهرماه گذشته نیز اداره گردشگری ابوظبی در قالب بخشنامه‌ای خرید، فروش و نوشیدن مشروبات الکلی در پایتخت امارات را برای رضایت صهیونیست‌ها صادر و پس از آن ما شاهد پیامدهای و آثار زیانبار آن در این کشور بودیم که یک نمونه آن سرازیر شدن مشروبات الکلی ساخت سرزمین‌های اشغالی به کشور عربی امارات بود.

باید گفت که کشور امارات به ویژه امیرنشین دبی هم اکنون به مقصدی جذاب و مورد توجه برای جوانان فاسد صهیونیست تبدیل شده است، به طوریکه منابع صهیونیستی اعلام کرده‌اند که در کنار برج‌های بزرگ دبی، تجارت گسترده فحشا در حال جریان است و جوانان و تاجران صهیونیست با هزاران دلار به دبی و منامه می‌روند و هتل‌های این شهرها به کانون‌ مصرف مشروبات الکلی و مواد مخدر و «تن فروشی» تبدیل شده است.

روزنامه صهیونیستی یدیعوت احارانوت در کنار اشاره به دزدی گردشگران اسراییلی از هتل‌های امارات، به رونق گرفتن "گردشگری فحشا" در دبی برای جوانان صهیونیست نیز پرداخته که همگی از دستاوردهای خاندان «آل نهیان» در برقراری رابطه با رژیم صهیونیستی است!.

توافق سازش میان این رژیم‌ها فقط مربوط به عادی‌سازی روابط با اشغالگران نیست، بلکه مربوط به زیر پا گذاشتن قوانین بین‌المللی، سیاسی، فرهنگی، شرعی یا هر منطق دیگری است که شهروندان امارات و بحرین خود را متعلق به آن می‌دانند.

اما نکته‌ای که در این میان وجود دارد این است که مقامات امارات نباید ناراحت دزدی گردشگران صهیونیست باشند، چراکه اماراتی‌ها خود در چند سال گذشته اقدام به سرقت اموال مردم جزیره «سقطری» (سوکاترا) یمن با کمک صهیونیست‌ها کرده‌اند و هنوز نیز به این اقدام ادامه می‌دهند. شاید دزدی گردشگران صهیونیست از هتل‌های امارات بازخورد اقدامات نظامیان این کشور در یمن باشد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha