۱۵ بهمن ۱۳۹۹، ۱۳:۴۳
کد خبرنگار: 2668
کد خبر: 84209825
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اینترنت پرسرعت تا پایان دولت به همه روستاهای بالای ۲۰خانوار می‌رسد

ایلام - ایرنا - مدیرعامل شرکت مخابرات منطقه ایلام گفت: همه ظرفیت‌ها به کار گرفته شده است تا با رفع برخی کاستی‌ها، همه روستاهای بالای ۲۰ خانوار استان تا پایان دولت تدبیر و امید تحت پوشش اینترنت پرسرعت قرار گیرند.

به گزارش ایرنا، حشمت الله اسدی روز چهارشنبه در نشست با اصحاب رسانه استان اظهار داشت: این شرکت در حوزه اینترنت تجاری، تلفن ثابت، اینترنت خانگی و تلفن همراه اول به مشترکان خدمات ارائه می دهد.

وی با اشاره به خدمات و اقدامات انجام شده شرکت مخابرات استان ایلام در دولت تدبیر و امید افزود: ضریب نفوذ تلفن همراه در ابتدای دولت یازدهم در استان ۸۱.۳ دهم درصد بوده که این میزان هم اکنون به ۱۴۵.۱ دهم درصد رسیده است.

مدیرعامل شرکت مخابرات منطقه ایلام یادآور شد: پهنای باند اینترنت در ابتدای دولت تدبیر و امید ۵٠٠ مگابایت بود که این میزان در سالجاری و دولت دوازدهم به ۱٠ گیگابایت رسیده و ظرفیت افزایش تا ۲٠ گیگابایت را دارد.

اسدی ادامه داد: همچنین تعداد سایت های تلفن همراه در ابتدای دولت یازدهم در این استان ۲۴۱ مورد بوده که هم اکنون با رشد ۵٠ درصد به ۳۶٠ سایت رسیده است.

وی با بیان اینکه ظرفیت نفوذ تلفن ثابت در این استان ۲۱.۴ دهم درصد است، گفت: ۹۷ درصد جمعیت ایلام تحت پوشش تلفن همراه قرار دارند.

مدیرعامل مخابرات منطقه ایلام تاکید کرد: در راستای ارتقاء تکنولوژی سایت تلفن همراه ۴۸ سایت روستایی، شهری و جاده ای در دست اقدام است که عملیات اجرای تعدادی از این پروژه به پایان رسیده است.

اسدی از بهسازی و نوسازی ١۵۴ سایت و ٨٨٨ تکنولوژی مختلف تلفن‌همراه، جهت افزایش کیفیت در ارائه سرویس‌های ارتباطی، شاخص‌های ظرفیت شبکه ارتباطی در این استان خبر داد و یادآور شد: این پروژه بهسازی با تلاش‌های شبانه‌روزی کارشناسان فنی این اپراتور، مخابرات استان و شرکت نقش اول کیفیت در مدت ۲ ماه به پایان رسیده است.

مدیرعامل شرکت مخابرات استان ایلام ادامه داد: مهمترین اهداف اجرای این پروژه، ایجاد و برقراری عدالت ارتباطی در دسترسی به بالاترین سطوح تکنولوژی ارتباطات سیار و افزایش طرفیت شبکه ارتباطی است.

۲۵ شهر استان ایلام تاکنون به نسل سوم اینترنت ۳G و ۴G مجهز شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha