۱۸ بهمن ۱۳۹۹، ۸:۴۹
کد خبرنگار: 2668
کد خبر: 84212634
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مخابرات ایلام ۳۵ میلیارد تومان از مشترکان طلب دارد

ایلام - ایرنا - مدیرعامل شرکت مخابرات ایلام گفت: این شرکت ۳۵ میلیارد تومان از مشترکان تلفن ثابت و تلفن همراه طلب دارد.

حشمت الله اسدی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پرداخت به موقع قبوض تلفن ثابت و همراه می تواند شرکت مخابرات را در ارایه خدمات بهتر به مشترکان یاری کند.

وی با بیان اینکه این بدهی مربوط به سال‌های گذشته است که به رغم پیگیری همچنان وجود دارد، افزود: همکاری مشترکان در پرداخت به موقع وجه قبوض خود نقش مهمی در کمک به مخابرات برای توسعه شبکه و خدمت بیشتر به آنها دارد.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایلام با اشاره به افتتاح پروژه های این شرکت در ایام دهه مبارک فجر یادآور شد: در این ایام هفت روستای حوزه جنوب استان به اینترنت پرسرعت ۳G و ۴G متصل می‌شود.

اسدی تاکید کرد: با تخصیص اعتبار مورد نیاز هفت روستاهای گوراب، سرپله، انجیره، زرانگوش، عباس آباد، وحدت آباد و قلعه تسمه از توابع شهرستان های دهلران، بدره، آبدانان و دره شهر در ایام بارک دهه فجر به اینترنت پرسرعت متصل خواهند شد.

وی اضافه کرد: در سالجاری سه سایت تلفن همراه در روستاهای  کلک نقی، طاق گاورین و چم بور فرخینوند نیز به نسل ۳G و ۴G ارتقا ء و راه اندازی شده است.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایلام از بهسازی و نوسازی ١۵۴ سایت و ٨٨٨ تکنولوژی مختلف تلفن‌همراه، جهت افزایش کیفیت در ارائه سرویس‌های ارتباطی، شاخص‌های ظرفیت شبکه ارتباطی در این استان خبر داد و افزود: این پروژه بهسازی با تلاش‌های شبانه‌روزی کارشناسان فنی این اپراتور، مخابرات استان و شرکت نقش اول کیفیت در مدت ۲ ماه به پایان رسیده است.

مدیرعامل شرکت مخابرات استان ایلام ادامه داد:: مهمترین اهداف اجرای این پروژه، ایجاد و برقراری عدالت ارتباطی در دسترسی به بالاترین سطوح تکنولوژی ارتباطات سیار و افزایش طرفیت شبکه ارتباطی است.

۲۵ شهر استان ایلام تاکنون به نسل سوم اینترنت ۳G و ۴G مجهز شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha