۱۵ بهمن ۱۳۹۹، ۱۵:۴۵
کد خبرنگار: 1303
کد خبر: 84210080
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مقام مادر و روایت پیانیست ایرانی

۱۵ بهمن ۱۳۹۹، ۱۵:۴۵
کد خبر: 84210080
مقام مادر و روایت پیانیست ایرانی

تهران- ایرنا- آهنگساز و نوازنده پیانو کشورمان، همزمان با فرا رسیدن سالروز میلاد حضرت فاطمه زهرا (س)، روز زن و نکوداشت مقام مادر دو اثر موسیقایی را منتشرکرد.

 بردیا صدرنوری آهنگساز و نوازنده پیانو همزمان با فرا رسیدن سالروز میلاد حضرت فاطمه زهرا (س)، روز زن و نکوداشت مقام مادر دو اثر موسیقایی را با دکلمه مهرداد اسکویی روی اشعاری از علیرضا بهرامی و مهرناز کرمی را منتشرکرد.

به گزارش روز چهارشنبه خبرنگار فرهنگی ایرنا ، همزمان با فرا رسیدن سالروز میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) ، روز زن و نکوداشت مقام مادر دو اثر موسیقایی با نام های «مادر» با شعری از علیرضا بهرامی با دکلمه مهرداد اسکویی و آواز امید نیک بین و «مادر من» با شعری از مهرناز کرمی، آهنگسازی و نوازندگی پیانو بردیا صدرنوری و دکلمه مهرداد اسکویی منتشر شد .

در این دو اثر که توسط موسسه فرهنگی هنری «رادنواندیش» منتشر شده، امید نیک بین به عنوان صدابردار و پرهام عرب به عنوان طراح گرافیک حضور دارند.

بر اساس همین گزارش بردیا صدرنوری ضمن قدردانی از مهرداد اسکویی  به مناسبت انتشار این دو اثر موسیقایی نوشته است:

«هر سال روز زن و مادر بهانه ای است برای سپاسگزاری به درگاه ایزد منان برای وجود فرشتگان روی زمین. آنان که به نظر خاک را کیمیا می کنند و در دامان پر مهرشان نسل ها را پرورش می دهند. هم آنان که مظهر مهر و از خودگذشتگی و فداکاری اند.

ما هنر را بالاترین و ارزشمندترین هدیه برای روز مادر می دانیم و با خلق و اجرای این دو اثر ادبی و هنری، آن را به همه زنان و مادران ایران زمین تقدیم می کنیم. دو اثر هنری «مادر» و «مادرِ من» ثمره کار مشترکی است با دوستان خوب و هنرمندم.»

مهرداد اسکویی (زادهٔ ۱۳۴۸ در تهران)، فیلم‌ساز، عکاس ایرانی است. وی فارغ‌التحصیل کارگردانی سینما از دانشکده سینما و تاتر دانشگاه هنر تهران است. این‌ هنرمند در آذر ماه ۱۳۹۹ نشان درجه یک هنری در رشته کارگردانی فیلم مستند با تصویب و تأیید شورای ارزشیابی هنرمندان کشور را کسب کرده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha