۱۶ بهمن ۱۳۹۹، ۱۹:۳۵
کد خبرنگار: 1389
کد خبر: 84211523
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

گل محمدی: حفظ توپ خوبی در زمین حریف داشتیم

۱۶ بهمن ۱۳۹۹، ۱۹:۳۵
کد خبر: 84211523
گل محمدی: حفظ توپ خوبی در زمین حریف داشتیم

تبریز- ایرنا- سرمربی تیم پرسپولیس با اشاره به بازی مالکانه شاگردانش مقابل تراکتور گفت: حفظ توپ خوبی در زمین حریف داشتیم.

یحیی گل محمدی شامگاه پنجشنبه در نشست خبری پس از بازی تیمش مقابل تراکتور با بیان اینکه تیم تراکتور همیشه یکی از تیم های خوب و سرسخت لیگ برتر بوده است، افزود: امروز هم بازی سختی برابر این تیم داشتیم ولی در طول بازی موقعیت های زیادی را خلق کردیم و می توانستیم بازی را با گل های بیشتری هم به سود خود تمام کنیم. 

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: امروز بازیکنانم با تمرکز و انرژی بالایی توپ زدند و هم در دفاع و هم حمله خوب ظاهر شدند و معتقد هستم بازی قابل قبولی را ارائه کردیم.  

محمدی با اشاره به تیم داوری بازی امروز گفت: تیم داوری با قضاوت عالی و منصفانه بازی امروز را مدیریت کردند. 

وی در مورد نوع بازی شاگردانش اظهار کرد: در بازی امروز بازیکنانم هم از کناره ها و هم در عمق نفوذ خوبی داشتند و در زمین حریف حفظ توپ می کردند.

گل محمدی در خصوص تعویض عالیشاه گفت: تعویض های تاثیرگذاری داشتیم و با ورود عالیشاه به میدان در آن مقطع زمانی بازی را خوب مدیریت کردیم.

وی گفت: این پیروزی را هم به روح انصاریان عزیز و هم به هواداران پرسپولیس هدیه می کنیم.

تیم تراکتور با شکست یک بر صفر مقابل پرسپولیس در مجموع با ۱۹ امتیاز به رده ششم جدول لیگ برتر فوتبال جام خلیج فارس سقوط و تیم پرسپولیس با ۲۱ امتیاز به رده چهارم صعود کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha