۱۷ بهمن ۱۳۹۹، ۱۸:۲۳
کد خبر: 84212320
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تارتار: مقابل ماشین‌سازی غفلت کردیم

۱۷ بهمن ۱۳۹۹، ۱۸:۲۳
کد خبر: 84212320
تارتار: مقابل ماشین‌سازی غفلت کردیم

تهران- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: ما غفلت کردیم و نتوانستیم در این مسابقه به برتری برسیم و باید تلاش کنیم تا در بازی‌های آینده نتایج بهتری بگیریم.

به گزارش ایرنا،«مهدی تارتار» امروز (جمعه) پس از پایان بازی پیکان و ماشین‌سازی تبریز  که با تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هر دو تیم برای برد به زمین آمده بودند و می‌خواستند سه امتیاز کامل مسابقه را به نام خود ثبت کنند و برای رسیدن به این خواسته برنامه داشتند.

وی افزود: دو تیم پرس را در دستور کار خود قرار داده بودند و در طول ۹۰ دقیقه جریان مسابقه دویدند،در نیمه اول شاهد یک نمایش فوق‌العاده از دو تیم بودیم که حاصل آن چهار گل بود.

سرمربی تیم فوتبال پیکان خاطرنشان کرد: بازیکن جوان ما از زمین اخراج شد و همین موضع باعث شد تا کار ما سخت شود،ما تاوان جوان‌ها را می‌دهیم.

تارتار تصریح کرد: هر کدام از دو تیم می توانستند برنده باشند. این بازی تمام شده، باید از این بازی درس بگیریم که در آینده از موقعیت‌هایمان بهتر استفاده کنیم

وی تاکید کرد:چند صحنه شک برانگیز وجود داشت که من دور بودم. داور و همکارانش عملکرد خوبی داشتند و کار آنها تأثیرگذار نبود اگر آن دو صحنه مشکلی نداشته باشد قضاوت خوبی را انجام دادند

سرمربی تیم فوتبال پیکان در پایان گفت: ما غفلت کردیم و نتوانستیم در این مسابقه به برتری برسیم و باید تلاش کنیم تا در بازی‌های آینده نتایج بهتری بگیریم.

دیدار تیم‌های فوتبال پیکان تهران و ماشین‌سازی تبریز در هفته چهاردهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران با تساوی پر گل ۲ بر ۲ پایان یافت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha