رئیس هیات ورزشی ووشو استان تهران انتخاب شد

تهران- ایرنا- امیر اوجاقی با ۱۶ رای کامل مجمع انتخاباتی توانست به مدت چهار سال رییس هیات ورزشی ووشو استان تهران شود.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا، این مجمع با حضور امیر صدیقی رئیس فدراسیون و نصرالله پریچهره مدیرکل ورزش استان با رعایت پروتکل های بهداشتی در این اداره برگزار شد.

این مجمع انتخاباتی سه نامزد نهایی داشت که به علت انصراف و غیبت ۲ نفر، تنها با حضور یک فرد برگزار و در پایان اوجاقی رئیس این هیات ورزش رزمی شد.

رئیس فدراسیون ووشو با بیان اینکه یکی از ظرفیت های این ورزش در استان تهران وجود متعدد داوران و مربیان توانمند است اظهار کرد: رئیس جدید باید از ظرفیت آنها بهره لازم را ببرد چراکه تهران بیشترین پتانسیل ورزشی و مربیگری کشور را در اختیار دارد.

صدیقی به عملکرد هفت ماهه خود در این فدراسیون اشاره کرد و افزود: در این مدت با توجه به شیوع کرونا توانسته ایم بیش از ۳۰۰ دوره مجازی را با حضور چهار هزار علاقه مند و ورزشکار برگزار کنیم که این موضوع باعث تقدیر فدراسیون جهانی این ورزش شده است.

وی اضافه کرد که از رئیس جدید توقع دارم با بهره مندی از پیشکسوتان، برنامه کاری و مدیریتی خود را نهایی کند.

همچنین مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران در این مجمع انتخاباتی اظهار کرد: از روسای هیات های ورزشی استان این انتظار است که با توانمندی به دنبال جذب درآمد پایدار باشند تا بتوانند پرچم ورزش استان را در کشور بالا ببرند.

پریچهره با اشاره به اینکه با انتخاب افراد در مجمع انتخاباتی به هیچ عنوان مسئولیت آنها چهار ساله نخواهد بود اضافه کرد: توقع ما این است که افراد باید به دنبال پیشرفت ورزش استان باشند چراکه در صورت ناکارآمدی در ارزیابی های یکساله اداره کل، احتمال تغییر رئیس هیات کمتر از مدت قانونی وجود دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha