برگزاری مجمع هیات فوتبال تهران توسط رییس فعلی بدون مانع است

تهران- ایرنا- مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران گفت: طبق اساسنامه فدراسیون فوتبال برگزاری مجمع انتخاباتی هیات تهران توسط رییس فعلی آن بدون مانع است.

نصرالله پریچهره روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در نظر داریم تا پایان امسال مجمع انتخاباتی این هیات ورزشی را برگزار کنیم.

وی با بیان اینکه برای رای گیری اعضای مجمع طبق بالاترین رتبه این افراد را انتخاب و پیشنهاد خود را به فدراسیون اعلام خواهیم کرد گفت: تایید نهایی اعضا و تاریخ برگزاری مجمع توسط فدراسیون به ما ابلاغ خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران در پاسخ به این سوال برخی از نامزدها به علت مهندسی شدن انتخابات توسط رییس هیات انتقاداتی را به نحوه برگزاری مجمع خواهند داشت تصریح کرد: طبق اساسنامه فدارسیون ما تابع آن خواهیم بود.

 وی با بیان اینکه در این خصوص آیا اصلاحیه اساسنامه از طریق فدراسیون برای مجمع صادر شده است یا خیر گفت: در این خصوص تاریخ انتخابات اطلاعی ندارم و هرگونه تغییری در شیوه اساسنامه فدراسیون به ما ارجاع خواهد شد.

پریچهره بیان کرد: اسامی نهایی نامزدها تا فردا به فدراسیون ارسال خواهد شد.

گفتنی است، حبیب الله ابوالحسن شیرازی مجری مجمع انتخاباتی هیات فوتبال استان تهران است.

براین اساس ۱۳ نفر نامزد هیات فوتبال استان تهران بودند که صلاحیت یک نفر هنوز تایید نشده است.

گفتنی است با اتمام مهلت چهار ساله ریاست هیات فوتبال استان نیز کماکان، ابوالحسن شیرازی از اسفند ماه ۹۷ همچنان مسئولیت ریاست هیات فوتبال استان تهران را برعهده دارد.

۸۵ موتور سوار در رژه ۲۲ بهمن شرکت دارند

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران در خصوص رژه موتوری و دوچرخه سواران استان در برنامه ۲۲ بهمن پایتخت نیز اشاره کرد و گفت: با هماهنگی های لازم با سپاه و سازمان تبلیغات اسلامی ۸۵ موتور سیکلت و ۶۰دوچرخه سوار در این مراسم شرکت دارند.

وی بیان کرد: این ورزشکاران تهرانی روز ۲۲ بهمن مسیر میدان امام حسین(ع) تا آزادی را طی خواهند کرد.

تخصیص اعتبار برای تجهیز ورزشگاه تختی

پریچهره از تخصیص ۴میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برای تجهیز ورزشگاه تختی خبرداد و گفت: این اعتبار عمرانی از طریق وزارت برای مرمت و بازسازی ورزشگاه به حساب این اداره کل واریز شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران در پاسخ به این سوال در خصوص ادعای بنیاد مستضعفان برای مالکیت حدود ۴۰ درصد از زمین ورزشگاه تختی نیز اشاره کرد و گفت: این موضوع از طریق بخش حقوقی در حال بررسی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha