۲۱ بهمن ۱۳۹۹، ۱۹:۲۶
کد خبرنگار: 1272
کد خبر: 84224475
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

چهار واحد آموزشی همزمان با دهه فجر در روستاهای سردشت افتتاح شد

مهاباد- ایرنا- به مناسبت دهه مبارک فجر و با حضور جمعی از مسوولان، بهره برداری از چهار واحد آموزشی در مجموع با هشت کلاس درس با هزینه بیش از ۱۸ میلیارد ریال در مناطق روستایی شهرستان مرزی سردشت افتتاح و عملیات اجرایی یک مدرسه ۲ کلاسه دیگر نیز آغاز شد.

به گزارش ایرنا، فرماندار شهرستان سردشت روز سه شنیه در آیین افتتاح این مدارس اظهار داشت: این واحدهای آموزشی شامل یک مدرسه خیرساز ۲ کلاسه در روستای "خدریان" به مساحت ۲۳۸ متر مربع و با هزینه ۶ میلیارد ریال و مدرسه سه کلاسه روستای "کنه مشکه" به مساحت ۵۰۰ متر مربع با هزینه ۹ میلیارد ریال است.

اقصی نخشی پور افزود: به همین مناسبت امروز مدرسه  یک کلاسه روستای "پاشبرد" به مساحت ۲۵۰ متر مربع  با یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال هزینه و مدرسه ۲ کلاسه روستای "سپیداره" به مساحت  ۳۵۰ متر مربع و با ۲ میلیارد ریال هزینه به بهره برداری رسید.

وی اضافه کرد: به مناسبت دهه مبارک فجر کلنگ یک مدرسه ۲ کلاسه نیز در روستای "سوستان" به مساحت ۵۰۰ متر مربع و اعتبار سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به زمین زده شد.

فرماندار سردشت افزود: این مدارس از محل اعتبار دهیاری ها و روستاهای فاقد دهیاری، خیران و سازمان نوسازی مدارس احداث و ساخته شده اند.

به گزارش ایرنا، سردشت دارای با ۹۸۰ کلاس درس در قالب ۳۷۴ واحد آموزشی است که ۲۴ هزار و ۳۵۰ دانش‌آموز در آن تحصیل می کنند؛ این شهرستان در جوار مرزهای کشور عراق و ۲۴۴ کیلومتری مرکز استان واقع شده است و ۱۲۰ هزار نفر جمعیت دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha