آیین‌های گرامیداشت سومین روز دهه مبارک فجر در جنوب آذربایجان‌غربی

مهاباد - ایرنا - همزمان با سومین روز از دهه مبارک فجر، برنامه‌هایی همچون افتتاح طرح‌های آموزشی و خدماتی در شهرستان‌های جنوب آذربایجان غربی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، فرماندار شاهین دژ روز جمعه در حاشیه افتتاح پروژه گازرسانی به ۶ روستای این شهرستان اظهار کرد: با همت و تلاش دولت گازرسانی به ابن روستاها در بخش کشاورز با اعتباری بالغ بر ۹۳ میلیارد ریال و با قابلیت ۵۰۰ انشعاب به بهره برداری رسید.

کامران بابازاده افزود: خدمت به شهروندان و توجه به تمامی نقاط آن در راستای گازرسانی و ایجاد رفاه، از افدامات افتخار آفرین دولت است.

وی با اشاره به نقش ممتاز گاز طبیعی در افزایش رونق اقتصادی و اشتغال، کاهش میزان آلایندگی و همچنین توانمندسازی ساکنین شهرها و روستاها، گفت: تلاش می‌کنیم تا با گسترش شبکه‌ گازرسانی و کیفی‌سازی خدمات، موجبات خرسندی و امیدواری مردم شهرستان را فراهم کنیم.

آیین‌های گرامیداشت سومین روز دهه مبارک فجر در جنوب آذربایجان‌غربی

نماینده مردم شهرستان‌های شاهین دژ و تکاب در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم گفت: به برکت نظام جمهوری اسلامی، شاهد خدمات و پیشرفت‌های گسترده‌ای در شهرستان هستیم.

همتی افزود: هم اکنون دورترین روستاهای شاهین دژ از نعمت گاز برخوردار هستند و با توجه به سیاست‌های دولت مردمی که محرومیت زدایی است، دولتمردان تلاش می‌کنند که این امر محقق شود.

وی تاکید کرد: در رابطه با گازرسانی جلسات متعددی با وزیر نفت داشتیم که دستورهای خوبی اخذ شده و تا پایان سال ۱۴۰۲ تمام روستاهای شهرستان شاهین دژ گازدار خواهند شد.

مدرسه ۱۲ کلاسه در سردشت به بهره برداری رسید

همچنین طی مراسمی با حضور فرماندار سردشت، نماینده شهرستان‌های سردشت و پیرانشهر در مجلس شورای اسلامی، جانشین فرمانده سپاه، امام جمعه شهر نلاس و جمعی از روسای ادارات، اعضای شورای اسلامی، شهردار، خیرین و معتمدین به مناسبت گرامیداشت دهه فجر مدرسه ۱۲ کلاسه این شهر افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

آیین‌های گرامیداشت سومین روز دهه مبارک فجر در جنوب آذربایجان‌غربی

این مدرسه در مساحتی به طول ۲ هزار ۱۲۹ مترمربع و با زیربنای یک هزار و ۵۰۰ مترمربع با اعتباری بیش از ۱۲ میلیارد تومان به صورت مشارکتی توسط خیر مدرسه ساز حاج جعفر قادرزاده و اداره کل نوسازی و توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان غربی احداث شده است.

میز خدمت به مناسبت دهه فجر در مهاباد و شاهین دژ

همزمان با سومین روز دهه مبارک فجر میز خدمت مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان‌های مهاباد و شاهین دژ در مساجد جامع این شهرها برگزار شد.

میز خدمت دستگاه‌های اجرایی با حضور مدیران ادارات دولتی برگزار و شهروندان مشکلات اداری خود به صورت چهره به چهره با مدیران ادارات مطرح کردند.

آیین‌های گرامیداشت سومین روز دهه مبارک فجر در جنوب آذربایجان‌غربی

برنامه‌های چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی از روز چهارشنبه ۱۲ بهمن‌ماه همزمان با سراسر کشور در شهرستان‌های جنوب آذربایجان غربی نیز آغاز شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha