امام جمعه اراک: گام دوم انقلاب با انسجام ملی و قدرت برداشته می‌شود

اراک _ ایرنا _ نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: گام دوم انقلاب با حضور اقشار مختلف مردم، با انسجام ملی و قدرت هرچه تمام بر داشته می‌شود.

آیت‌الله «قربانعلی دری‌نجف‌آبادی» روز چهارشنبه در آیین راهپیمایی موتوری و خودرویی ۲۲ بهمن‌ماه اراک افزود: ۴۲ بهار آزادی و پیروزی ملت بزرگ و با اقتدار ایران اسلامی سپری شد و چهل و سومین بهار پیروزی با اقتدار هرچه بیشتر و با حضور نسل‌های مختلف آغاز شده است.

وی بیان کرد: ملت ایران اسلام هر روز هوشیارتر، روان‌شناس تر شده و برای حضور در عرصه‌های مختلف از قبل آماده ترند.

امام جمعه اراک،  حضور اگاهانه، غیرتمندانه  وشجاعانه ملت ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف را  غرورآفرین توصیف کرد و اظهار داشت: درود بر ملت بزرگ ایران که پای بیعت خود با امام راحل و رهبر معظم انقلاب ایستاده‌اند و در این مسیر لاله‌های زیادی را تقدیم کرده‌اند.

وی گفت: گام دوم انقلاب و برنامه‌های ۴۰ سال آتی، از سوی رهبر معظم انقلاب ترسیم شده و برای تحقق اهداف آن  همه باید تلاش کنند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی اضافه کرد:  در برابر ملت ایران اسلامی که همیشه صابر و شکور بوده چیزی جز لطف خداوند را نمی‌توان،   انتظار داشت.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی بیان کرد: امسال ملت بزرگ ایران به دلیل شرایط کرونایی نتوانستند مانند سال‌های گذشته راهپیمایی مردمی داشته باشند اما با این وجود با حرکت موتوری و خودرویی، حماسه‌ای با عظمت خلق کردند.

وی عنوان کرد: ملت ایران اسلامی بار دیگر با امام راحل، شهدای گرانسنگ، سرداران شهید و در راس آن با مالک اشتر زمان سردار سلیمانی بیعت کردند.

امام جمعه اراک افزود: ایران اسلامی پیگیر پرونده جنایتکاران ترامپ و صهیونیست‌ها است و تا انتقام سخت و قاطع خود را نگیرد دست بردار نیست.

آیت‌الله دری‌نجف آبادی  اضافه کرد: مشکلات اقتصادی، فرهنگی، خانواده و جمعیت درکشور وجود دارد که راه ‌حل آنها حضور پررنگ مردم در عرصه‌های مختلف است و برای حل مشکلات دولت، مجلس، قوه قضاییه، نیروهای مسلح و همه و همه دست به دست هم دهند.

وی گفت: ایران اسلامی یک دست برای پیشرفت و یک مشت در برابر دشمنان است و ملت در برابر بیگانگان، صهیونیست‌ها، منافقان کوردل، داعش جنایتکار و مزدور با تمام توان ایستاده است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی ادامه داد: ملت ایران اسلامی در ابتدای انقلاب بدون هیچ سلاحی و با دستان خالی در مقابل دشمنان ایستاد اما امروز یکی از کشورهای پرقدرت منطقه است.

آیت الله دری نجف آبادی اضافه کرد: در ۲ ماه اخیر عملیات‌های تمرینی با عظمتی در آسمان، زمین و دریا در کشور به رخ جهانیان کشیده شده است و قدرت دفاعی، امنیتی، موشکی و غیرموشکی قابل تقدیر است.

وی عنوان کرد: جمهوری اسلامی،  به برکت انقلاب اسلامی قدرت اول منطقه است و دشمنان بدانند هر کدام از ملت بزرگ ایران یک بمب مقابل دشمنان هستند و شعور سیاسی، معنوی و انقلابی مردم ایران اسلامی و استان مرکزی،  آفرین دارد.

امام جمعه اراک افزود: مردم استان مرکزی از بدو پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون همراه بوده و در تمام عرصه‌های حضور داشتند و باید قدر این مردم را دانست.

آیت الله دری نجف آبادی بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران باید صادرات سالیانه ۱۰۰ میلیارد دلاری غیر نفتی را در دستور کار جدی قرار دهد.

آیت‌الله دری نجف آبادی گفت: استان مرکزی نیز در زمینه صادرات غیرنفتی ظرفیت بالایی دارد و در این راستا باید گام های موثری برداشته شود.

آیین پیروزی چهل و سومین سالروز انقلاب اسلامی در نقاط مختلف استان مرکزی به صورت رژه موتوری و خودرویی و با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha